خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران:

با هر گونه فروش اجباری کالا برخورد قانونی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۰۶۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران از برخورد قانونی با هر گونه فروش اجباری کالا در طرح نظارتی ویژه مدارس در سراسر استان خبرداد.

با هر گونه فروش اجباری کالا در طرح نظارتی ویژه مدارس در سراسر استان برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش ایلنا از ساری؛ محمد محمد پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اعلام این خبر افزود: در طول برگزاری این طرح نظارت ویژه بازرسان این سازمان بر تامین، توزیع و قیمت، ملزومات تحصیلی مورد نیاز مردم در سراسر استان خواهد بود.
وی بیشترین نظارت را در بخش درصد سود های واحد های خرده فروشی و عمده فروشی، نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور عنوان و تصریح کرد: از دیگر اهداف این طرح نظارت بر تعیین و رعایت نرخ سرویس های ایاب و ذهاب مدارس، نظارت بر دریافت شهریه آموزشگاه ها و مدارس غیر انتفاعی، جلوگیری از توزیع فروش لوازم التحریر خارجی و داخلی فاقد استاندارد و بی کیفیت می باشد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اشاره به تنظیم و کنترل بازار در این ایام افزود: هماهنگی های لازم با مراجع ذیربط جهت تامین، توزیع و قیمت دفترچه های دانش آموز، کتاب، پوشاک، کیف و کفش و روپوش مدارس انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز