خبرگزاری کار ایران

در دیدار سفیر جدید نروژ در تهران مطرح شد:

انتقاد ظریف از اخراج دانشجویان ایرانی از دانشگاه‌های نروژ

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۰۶۲

اخراج دانشجویان ایرانی بر افکار عمومی و محافل دانشگاهی ما تاثیر منفی داشته و این به ضرر نروژ است. در این زمینه لازم است نروژ از ادامه این روند جلوگیری نماید زیرا دانشجویان ایرانی برای تحصیل در آن کشور حضور دارند.

سفیر جدید نروژ در جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر امروز با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وی کرد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد ظریف در این دیدار ابراز امیدواری کرد که روابط دو کشور بیش از پیش توسعه یابد.

در ادامه وزیر امور خارجه کشورمان ضمن انتقاد از اخراج دانشجویان ایرانی از نروژ اظهار داشت: اخراج دانشجویان ایرانی بر افکار عمومی و محافل دانشگاهی ما تاثیر منفی داشته و این به ضرر نروژ است. در این زمینه لازم است نروژ از ادامه این روند جلوگیری نماید زیرا دانشجویان ایرانی برای تحصیل در آن کشور حضور دارند.

اودیسه نورهیم سفیر جدید نروژ با ابراز خرسندی از حضور در جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد که بتواند کمک نماید که روابط دو کشور در تمام ابعاد توسعه بیشتری یابد.

وی در رابطه با مشکلات دانشجویان ایرانی گفت: قبل از ترک نروژ با سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلو در این رابطه گفت‌وگو کرده و از وضعیت دانشجویان مطلع و به دنبال راهکاری برای حل مشکل است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که تمهیداتی ایجاد شود که دانشجویان ایرانی در آینده گرفتار این مشکلات نشوند.

در ادامه سفیر جدید نروژ در کشورمان بر اهمیت افزایش همکاری بین ایران و نروژ لزوم تبادل هیات‌ها در سطوح مختلف بین دو کشور تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز