خبرگزاری کار ایران

رئوفیان در گفت‌وگو با ایلنا:

اگر شاخصه ناب‌گرایی حمله به شخصیت‌های نظام است؛ طیف آیت‌الله مصباح جنس ناب اصولگراست

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۹۷۹

اگر جناح معتدل اصول‌گرا نسبت به وحدت طیف تندرو و جریان آیت‌الله مصباح اصرار بورزند، در واقع فرصت‌سوزی کرده‌اند.

یک فعال سیاسی اصولگرا معتقد است اگر شاخصه ناب‌گرایی در جامعه ما حمله، هجمه و تخریب شخصیت‌های نظام است، باید بگویم که طیف آیت‌الله مصباح یزدی یک جنس ناب در جریان اصول‌گراست.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به دیدار اخیر حجت‌الاسلام تقوی با آیت‌الله مصباح پیرامون وحدت اصول‌گرایان گفت: آیت‌الله مصباح و جریان او به عنوان یک طیف تندرو در جریان اصول‌گرا شناخته می‌شود و مشخص است که پیشنهاد وحدت طیف میانه‌رو را نخواهند پذیرفت.

وی افزود: در این میان جای سوال است که چرا آقای تقوی با این ویژگی‌ها چنین پیشنهادی را به این طیف داده است. قطعا آنها این پیشنهاد را برنمی‌تابند و در نهایت نیز شاهد خواهیم بود که نسبت به فهرست پیشنهادی و افرادی که برای انتخابات مجلس آینده معرفی می‌کنند، مستقل عمل خواهند کرد.

رئوفیان تاکید کرد: بر همین اساس اگر جناح معتدل اصول‌گرا نسبت به وحدت طیف تندرو و جریان آیت‌الله مصباح اصرار بورزند، در واقع فرصت‌سوزی کرده‌اند.

وی در خصوص اینکه مصباح یزدی اعلام کرده باقری لنکرانی و جلیلی را بهترین گزینه برای ریاست مجلس آینده می‌داند، گفت: این افراد به همان میزان که جایگاه واقعی خود را در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته دریافتند، امروز نیز جواب جدی‌تری خواهند شنید چراکه هیچ کدام از این دو نفر شاخصه‌های لازم برای ریاست مجلس را ندارد. البته شاید آنها بتوانند از طیف خود اقلیتی را راهی مجلس کنند اما به دست گرفتن کرسی ریاست مجلس توسط این طیف تندرو آرزویی بیش نیست.

رئوفیان با اشاره به اینکه آیت الله مصباح یزدی اعلام کرده زمانی که جنس ناب اصول‌گرایی طرفدار پیدا می‌کند، جنس قلابی هم زیاد می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر شاخصه ناب‌گرایی در جامعه ما حمله، هجمه و تخریب شخصیت‌های نظام است، باید بگویم که طیف آیت‌الله مصباح یزدی یک جنس ناب در جریان اصول‌گراست. به نظر من آنها باید فکر اساسی به حال خود بکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز