خبرگزاری کار ایران

عملا در لیگ‌جهانی‌تکواندو حضور داریم؛

مقانلو: پاسخ هجمه‌ها را با کسب نتیجه در اینچئون می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۹۷۵

تیم‌های ملی تکواندوی مردان و زنان کشورمان جهت حضور در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی، روز سوم مهرماه راهی اینچئون کره‌جنوبی خواهند شد.

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: تمامی تلاش ما این است که در بازی‌های آسیایی اینچئون، بهترین نتایج را کسب کنیم تا پاسخ هجمه‌های اخیر را بدهیم.

بیژن مقانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص شرایط ملی‌پوشان تکواندوی‌کشورمان در آستانه اعزام به بازی‌های آسیایی، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تیم ملی همواره در مسابقات مختلف از جمله رقابت‌های کسب سهمیه المپیک حضور دارد، ملی‌پوشان از وضعیت خوبی برخوردارند.

وی افزود: در شرایطی که بازی‌های آسیایی را در پیش داریم، در هفته‌های اخیر در رویدادهای مختلف برای کسب سهمیه المپیک برزیل نیز شرکت کردیم. از این رو ما در واقع در یک لیگ جهانی حضور داریم و به همین جهت بچه‌ها همواره آمادگی خود را حفظ کرده و می کنند.

سرمربی تیم ملی تکواندو ادامه داد: ۲ هفته بعد از بازی‌های آسیایی اینچئون، مسابقات گرندپریکس انگلستان را در پیش داریم که یکی از رقابت‌های کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو است.

مقانلو در ادامه درخصوص پیش‌بینی خود از عملکرد اعضای تیم ملی تکواندو در بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: ۴ سال قبل که تیم ملی نتایج درخشانی در گوانگجو گرفت، اعضای آن تیم به مدت ۲ سال در کنار یکدیگر تمرین می‌کردند، اما تیم فعلی تنها ۱۰ ماه است که مشغول تمرین هستند.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود یوسف کرمی به طور منظم در تمرینات تیم ملی حضور ندارد، گفت: یوسف نه تنها بسیار خوب تمرین می‌کند، بلکه جزو بهترین نفرات اردو است. او با اینکه زن و بچه هم دارد، اما شب‌ها نیز در اردو می‌ماند.

قهرمان اسبق تکواندوی‌جهان در پایان درباره هجمه‌های اخیر بر علیه ملی‌پوشان و کادر فنی تیم ملی تکواندو، یادآور شد: ما همه تلاش خود را خواهیم کرد با دست پر از اینچئون بازگردیم تا هم باعثافتخار برای کشورمان شود و هم پاسخ انتقادات بی‌دلیل اخیر را به خوبی بدهیم.

گفتنی است، تیم‌های ملی تکواندوی مردان و زنان کشورمان جهت حضور در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی، روز سوم مهرماه راهی اینچئون کره‌جنوبی خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز