خبرگزاری کار ایران

باید رو به جلو حرکت کنیم؛

خرسندنیا: استقلال را چشم زدند / واقعا بد شانس هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۸۲۰

معتقدم تیم ما چشم خورده است. امیدوارم با برطرف شدن مصدومیت بازیکن‌های کلیدی استقلال تیم باز هم نتایج خوب خود را تکرار کند.

هافبک استقلال می‌گوید تیمش به دلایل شروع خوبی لیگ از سوی عده‌‌ای چشم خورده است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا خرسنیدنیا درباره شرایط تیمش بعد از شکست برابر نفت گفت: خدا را شکر تیم به شرایط عادی بازگشته و مشکلی نداریم. در بازی با نفت می‌توانستیم برنده بازی باشیم، اما بر اثر یک اتفاق گل خوردیم و در ادامه با بدشانسی توپ‌های ما تبدیل به گل نشد. در این بازی موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم، اما دیگر این موضوع مهم نیست و باید رو به جلو باشیم و به آینده فکر کنیم.

هافبک استقلال درباره علت مصدومیت‌های پی در پی آبی‌پوشان بیان کرد: واقعا بد شانس هستیم. امیدوارم این موضوع ختم به خیر شود تا تیم روند خوب خود را پیش بگیرد. ما در این فصل با تغییرات زیادی وارد مسابقات شدیم و با تدبیر امیر قلعه‌نویی بسیار خوب نتیجه گرفتیم و کار بزرگی کردیم و معتقدم تیم ما به این علت چشم خورده است. امیدوارم با برطرف شدن مصدومیت بازیکن‌های کلیدی استقلال تیم باز هم نتایج خوب خود را تکرار کند.

خرسندنیا درباره تغییر پستش از هافبک به دفاع اظهار کرد: من تابع تصمیمات امیر قلعه‌نویی و کادر فنی هستم. من به پوشیدن پیراهن استقلال افتخار می‌کنم و خوشحالم هواداران بسیار خوب و پرشوری داریم. امیدوارم بتوانم کم‌کم خودم را با شرایط استقلال تطبیق دهم و هر زمان که به صلاحدید کادر فنی به میدان رفتم عنصر موثری برای تیم باشم.

وی در پایان درخصوص بازی با تیم فولاد گفت: فولاد قهرمان سال گذشته است و تیم فوق‌العاده سختی است. امیدوارم بتوانیم برنده این بازی باشیم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم. همچنین امیدوارم هواداران استقلال در روز بازی با فولاد به ورزشگاه بیایند و استقلال را تنها نگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز