خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی جهان - لهستان؛

شکست نزدیک شاگردان کواچ مقابل لهستان / کار صعود ایران پیچیده شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۲۸۸

تیم ملی والیبال کشورمان در یک بازی سخت و نفس گیر مقابل لهستان شکست را پذیرا شد تا کار صعودش به اما و اگر کشیده شود.

تیم ملی والیبال کشورمان در یک بازی سخت و نفس گیر مقابل لهستان شکست را پذیرا شد تا کار صعودش به اما و اگر کشیده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی والیبال کشورمان که از ساعت ۲۲:۴۵ در سالن ۱۴ هزار نفره اطلس شهر غوچ در سومین دیدار خود در مرحله دوم رقابت های والیبال مردان جهان به مصاف لهستان میزبان این رقابت ها رفته بود در این دیدار ۳ بر ۲ بازی را واگذار کرد تا حالا بخت کمتری برای صعود به جمع تیم های مرحله پایانی داشته باشیم.

بلندقامتان کشورمان در ست نخست این دیدار اسیر سرویس های عالی میزبان شدند و در حالیکه تا امتیاز ۸ کاملا همپای هم پیش می رفتند ولی لهستانی ها نشان دادند در خانه فقط برای پیروزی به میدان آمده اند و در نهایت نیز ست نخست را با برتری ۲۵ بر ۱۷ به سود خود رقم زدند تا یک بر صفر پیش بیفتند.

در ست دوم نیز برتری از آن میزبان بود و شاگردان انتیگا موفق شدند در پایان ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به سود خود رقم بزنند.

در ست چهارم کواچ دست به تغییراتی زد تا بتواند نتیجه را برگراند و بازی در این ست پایاپای پیش می رفت و اگرچه ابتدا لهستانی ها چند امتیازی پیش افتادند ولی شاگردان کواچ موفق شدند با سرویس های خوب غفور به بازی برگردند و تا امتیاز های پایانی نیز پا به پای هم پیش می رفتند که بالاخره ملی پوشان ما موفق شدند ۲۶ بر ۲۴ ست را به سود خود به پایان ببرند تا بازی به ست چهارم کشیده شود.

در ست چهارم شاگردان کواچ از همان ابتدا بازی را به خوبی آغاز کردند و با اختلافی که ایجاد کردند موفق شدند در پایان این ست را ۲۵ بر ۱۹ به سود خود رقم بزنند تا بازی به ست پنجم و پایانی کشیده شود.

اما در ست پایانی بخت با شاگردان کواچ یار نبود و لهستان در حالیکه تا امتیازهای پایانی از ملی پوشان ما عقب افتادهبود ولی با تجربه بالا موفق شد ۱۶ بر ۱۴ ست را به سود خود به پایان برساند تا در نهایت این بازی سخت و نفس گیر را ۳ بر ۲ به سود خود رقم بزند و کار صعود را برای ملی پوشان ایران سخت تر کند. حالا صعود ما به اما و اگرهای زیادی کشیده شده و بازی پایانی ما با صربستان و البته بازی لهستان مقابل فرانسه می تواند تعیین کننده صعود تا عدم صعود ما خواهد بود.

با این نتیجه لهستان ۱۴ امتیازی شد تا در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد و از بخت بالایی برای صعود برخوردار باشد و ملی پوشان ایران نیز با ۱۲امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفتند تا بخت های صعود ما به بازی آخر ما با صربستان و البته لهستان و فرانسه کشیده شود.

ملی پوشان کشورمان یکشنبه شب در آخرین دیدار خود از مرحله دوم از ساعت ۱۹:۱۰ به مصاف صربستان می رود. لهستان نیز از ساعت ۲۲:۴۵ در دیداری حساس مقابل فرانسه قرار خواهد گرفت تا تکلیف تیم های صعود کننده این گروه مشخص شود.

جدول رقابت های گروه E

۱ - فرانسه ۱۶ امتیاز
۲ - لهستان ۱۴ امتیاز
۳ - آمریکا ۱۳ امتیاز
۴ - ایران ۱۲ امتیاز
۵ - صربستان ۹ امتیاز
۶ - آرژانتین ۶ امتیاز
۷ - ایتالیا ۲ امتیاز
۸ - استرالیا صفر امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز