خبرگزاری کار ایران

هروی در گفت و گو با ایلنا:

استیضاح وزیر آموزش و پروش رنگ و بوی سیاسی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۰۳۷

اینکه مقارن با آغاز سال تحصیلی جدید بر طبل استیضاح کوبیده شود امری نکوهیده و ناپسند است و نباید در مهر آموزش به بی مهری گرایش پیدا کنیم که این کار مقبول هیچ گروهی نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی معتقد است که کوبیدن بر طبل استیضاح آن هم در آستانه سال تحصیلی جدید امری نکوهیده و ناپسند و حتی برخلاف انتظارات مردم از مجلس است و از سوی دیگر به جای داشتن رنگ و بوی انتقادی همراه با رنگ و بوی سیاسی است.

جواد هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با مباحثمطرح شده در مورد استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: این رویکرد که مجلس به یک وزیر رای اعتماد بدهد اما چند ماه که سپری می‌شود بحثپس گرفتن رای اعتماد مطرح شود اصلا نگاه مناسب و کارشناسی نیست که در آن خبرگی هم دیده نمی شود. این کار از اساس زیر سوال است.

نماینده مردم قائنات ادامه داد: اینکه با این نگاه به صورت ناگهانی شروع به انتقاد از وزارت آموزش و پرورش شود اصلا قابل قبول نیست و از همین رو است که به نظر می‌رسد بیشتر از آنکه نگاه انتقادی به نوع کار وزارت آموزش و پرورش وجود داشته باشد این استیضاح رنگ و بوی سیاسی دارد. به هر حال من امیدوارم که این استیضاح به این زودی‌ها مطرح نشود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نباید وقت مجلس را اینقدر صرف استیضاح کنیم، یادآور شد: اینکه مقارن با آغاز سال تحصیلی جدید بر طبل استیضاح کوبیده شود امری نکوهیده و ناپسند است و نباید در مهر آموزش به بی مهری گرایش پیدا کنیم که این کار مقبول هیچ گروهی نیست.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت با تاکید بر انتظارات مردم از مجلس خاطرنشان کرد: انتظار مردم از مجلس این است که از قوانینی صحبت شود که با بهبود فضای آموزشی کشور تناسب دارند نه اینکه به سراغ موضوعات و ابزارهایی بروند که تناسب منطقی با شرایط کشور و فضای آموزشی آن ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز