خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

کارکنان ارتش شکرگذار نعمت سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۱۹۵

نعمت وجود فرمانده و رهبری حکیم و درایتمند که همچون ناخدایی کارکشته جمهوری اسلامی ایران را از تند باد های حوادثمصون داشته و باعثسربلندی، افتخار و عظمت ایران اسلامی در سرتاسر دنیا شده؛ همواره جای شکرگذاری دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که در جمع کارکنان این سازمان در مرکز همایش های کوثر سخن می¬گفت، اظهار داشت: یکی از افتخارات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، خدمت در لوای ولایت فقیه و نایب برحق امام زمان(عج) امام خامنه ای عزیز می باشد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، در پی عمل جراحی موفقیت آمیز مقام معظم رهبری بیان کرد: با اعلام سلامتی و بهبودی رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از عمل، موجی از شادی و خوشحالی کارکنان ارتش و خانواده های ولایت مدار آنها را در برگرفت و با انجام مراسم خود جوش در مساجد و نمازخانه¬ های یکان های آجا و منازل سازمانی خشنودی خود را با دعا و نیایش ابراز و سلامتی روز افزون ایشان را از خداوند متعال خواستار شدند.

نماینده ولی فقیه در ارتش همچنین افزود: نعمت وجود فرمانده و رهبری حکیم و درایتمند که همچون ناخدایی کارکشته جمهوری اسلامی ایران را از تند باد های حوادثمصون داشته و باعثسربلندی، افتخار و عظمت ایران اسلامی در سرتاسر دنیا شده؛ همواره جای شکرگذاری دارد.


حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پایان گفت: ان ¬شاء لله سایه پر برکت امام خامنه ای تا ظهور حضرت مهدی(عج) بر سر این ملت قدرشناس و مومن مستدام باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز