خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان زندان‌ها در جمع خبرنگاران:

شهرام جزایری فعلا باید در زندان باشد / ارائه گزارش آتش سوزی زندان شهرکرد به رییس قوه‌قضاییه

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۰۶۵

اگر فردی به اتهام دیگری بازداشت نشده باشد حتی یکساعت هم وی را در زندان نگه نمی‌داریم / از آزادی تبعه اکراینی متهم به خرابکاری در نیروگاه بوشهر اطلاعی ندارم.

رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی گفت که طبق نظر دادگستری تهران شهرام جزایری فعلا باید در زندان باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اصغر جهانگیر در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معاونت حقوقی قوه قضاییه با حضور در جمع خبرنگاران در مورد آزاد شدن تبعه اکراینی متهم به خرابکاری در نیروگاه بوشهر گفت: اطلاعی ندارم و باید این موضو ع رابررسی کنم.

رئیس سازمان زندانها در مورد استفاده از دستبندو پابند الکترونیک نیز گفت: به ما قول داده‌اند که در روزهای آینده اشکالات این موضوع برطر ف شود و این دستبند و پابند در چند نقطه به شکل آزمایشی مورد استفاده قرار گیرد.

وی در مورد ادعای شهرام جزایری مبنی بر اتمام دوره محکومیت‌اش گفت: اینکه متهمی معتقد باشد که مدت محکومیتش تمام شده کفایت نمی‌کند. این مسئله را باید مقامات قضایی اعلام کنند. اگر فردی به اتهام دیگری بازداشت نشده باشد حتی یکساعت هم وی را در زندان نگه نمی‌داریم.

جهانگیر در پاسخ به این سوال که چقدر از محکومیت جزایری باقی مانده است گفت: برابر موضوعی که قبلا وجود داشت محکومیت او باید ظرف همین روزها تمام می‌شد ولی باتوجه به پیگیری‌هایی که از دادگستری تهران داشتیم آنها نظرشان این است که فعلا او در زندان باشد.

رئیس سازمان زندان‌ها در خصوص آخرین وضعیت آتش سوزی زندان شهرکرد نیز گفت: ما گزارش این موضوع را به رئیس قوه قضاییه دادیم و اگر سهل انگاری از سوی مجموعه ما صورت گرفته باشد با آن برخورد خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز