خبرگزاری کار ایران

سبحانی فر در گفت‌وگو با ایلنا:

مخابرات از برنامه‌ها عقب است

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۹۶۸

مباحثبرگرداندن واگذاری‌ها به وزارت ارتباطات آنچنان جدی نیست / در مورد جمع آوری کیوسک های تلفن همگانی باید گفت که امروز شرایط به گونه‌ای شده است که اکثر مردم از تلفن همراه استفاده می کنند.

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن اینکه معتقد است مخابرات عملکرد مثبتی در یک سال اخیر داشته اما تاکید می‌کند که این نهاد هنوز از برنامه‌ها عقب است.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با عملکرد مخابرات گفت: عملکرد مخابرات در یک سال اخیر عملکرد رو به جلو و مثبتی بوده است. مخابرات در پوشش و آنتن دهی موبایل‌ها و تنوع در ارائه خدمات مختلف خوب عمل کرده است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس ادامه داد: سرویس‌های مخابراتی خوبی در دسترس مردم به ویژه در مناطق محروم قرار گرفته است. به عنوان مثال اخیرا دیدیم که چهار هزار نقطه از روستاهای ما صاحب اینترنت پر سرعت شدند. در نهایت می‌توان گفت که در اینگونه مباحثکلان عملکرد رو به جلویی داشتیم.

وی در خصوص جمع‌آوری کیوسک‌های تلفن همگانی از سطح معابر گفت: در مورد جمع آوری کیوسک های تلفن همگانی باید گفت که امروز شرایط به گونه‌ای شده است که اکثر مردم از تلفن همراه استفاده می کنند. اگر توان مالی خرید سیم کارت دائمی تلفن همراه را هم نداشته اند یک کارت اعتباری با مبلغ اندکی خریداری می کند و از آن استفاده می کند.

این نماینده مجلس یادآور شد: با سرانه تلفن همراه فعلی شرایط به گونه ای شده است که حتی برخی از افراد بیش از یک سیم کارت در دست دارند. از این جهت است که احتمالا توجهی که در گذشته به تلفن همگانی می شده است دیگر صورت نمی گیرد. امروزه از این لحاظ که استفاده کمتری از تلفن‌های همگانی می‌شود مخابرات شروع به جمع آوری این تلفن‌ها کرده است. اما قاعدتا این تلفن ها باید در اماکن عمومی وجود داشته باشد تا مردم بنا به ضرورت از آنها استفاده کنند. ولی در نهایت باید گفت که دلیل بی توجهی مخابرات به تلفن های همگانی همین است که دیگر از آن کمتر استفاده می‌شود.

سبحانی فر در ادامه خاطرنشان کرد: البته من انتقادات زیادی به عملکرد مخابرات دارم اما معتقد هستم که عملکرد مثبتی در مورد این نهاد وجود داشته است و مباحثبرگرداندن واگذاری به وزارت ارتباطات هم آنچنان جدی نیست. در مجموع می توان گفت مخابرات عملکرد مثبتی داشته است اما از برنامه‌ها عقب هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز