خبرگزاری کار ایران

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی:

جنگ اخیر جایگاه غزه را نشان داد / اختلافات سیاسی نباید باعثتفرقه افکنی شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۹۶۶

پیروزی امروز غزه پیروزی همه مسلمانان جهان و امت اسلامی است که باید آن را در مقابله با آزادی تمام سرزمین‌های اشغالی یکدست کنیم ما اگر متحد باشیم می توانیم به راحتی در این راه گام برداریم.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی جنگ اخیر در سرزمین‌های اشغالی را موجب نشان دادن جایگاه واقعی غزه عنوان کرد و گفت: ما باید در نبرد با دشمن قسم خورده خودمان که همان اسرائیل است با تمام وجود مقاومت کنیم و اختلافات سیاسی نباید باعثتفرقه افکنی شود ومقاومت بشارت دهنده راه روشن ما است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رمضان عبدالله شلح در ویدیو کنفرانسی در مراسم بین‌المللی علمای اسلام در حمایت از مقاومت از فلسطین بیان کرد: من باید از شما برزگواران به خاطر پیروزی‌های اخیر فلسطین و غزه تشکر کنم. ما در کنار شما حماسه بزرگی را آفریدیم. شما نقش بزرگی در آزادی غزه و ۵۰ روز تلاش مقاومت داشتید.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی اضافه کرد: غزه پیروز شد و اسرائیل نتوانست کوچکترین دستاوردی داشته باشد و این موضوع به لطف مقاومت اسلامی بود.

عبدالله شلح بابیان این که دشمن ما دشمن مجهزی بود بیان کرد: اما همیشه حق پیروز است و مقاومت فلسطین نشان داد که پیروزی همیشه با حق است

دبیرکل جهاد اسلامی گفت: اسرائیل تلاش کرد با جنایت‌های وحشیانه به پیروزی برسد اما مقاومت مسلمانان نشان داد که آنها چیزی دارند که هیچ وقت خدشه‌ای به آن وارد نمی‌شود و هیچ ارتش قدرتمندی نمی‌تواند آن را درهم بکوبد.

شلح با اشاره به پیروزی‌های مقاومت در نبرد زمینی گفت: شکستی که اسرائیل در نبرد زمینی خورد یادآور همان شکستی بود که آنها در سال ۲۰۰۶ در جنوب لبنان و در مقابل حزب الله متحمل شدند.

وی گفت: این نبرد و جنگ باعثآگاهی دشمنان ما و صهیونیست شد. آنها فهمیدند که نمی‌توانند در مقابل قدرت خداوند قد علم کنند و باید در محاسبات خودشان تغییر ایجاد کنند.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد: این مقاومت و پیروزی در حد اعلا نشان دهنده آن است که اسرائیل در سخت ترین شرایط تاریخی خود قرار دارد و دیگر نمی‌تواند به موفقیت‌های کوچک و مقطعی خود دلخوش کند.

شلح درباره بعد از جنگ در غزه نیز گفت: این جنگ جایگاه واقعی غزه را نشان داد. مردم غزه توانستند صدای خود را بلند کنند و پرچم خودشان را برافراشته کنند. ما باید از این موضوع تجربه بگیریم و بدانیم دشمن تاریخی ما صهیونیست است و همه سلاح‌های ما باید متوجه آن باشد.

وی افزود: این چالش و مسئولیت بزرگی برای ما است که باید همواره در برابر زیاده‌خواهی‌های آنها ایستادگی کنیم.

وی در باره اتحاد اعراب و مسلمانان باهمدیگر گفت: تجربیات این جنگ نشان داده است که اعراب و مسلمانان در کنارهم باشند می‌توانند دستاوردهای بسیاری داشته باشند و قدرت خداوند در این بین التیام دهنده زخم‌های آنان است.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی ابراز کرد: دشمنان تلاش می‌کنند القا کنند اسرائیل در این جنگ به موفقیتی دست یافت ولی حقیقت چیز دیگری است و آن پیروزی بزرگ مقاومت است و خون شهدای ما نشان دهنده این پیروزی است.

وی با بیان اینکه ما باید اختلافات خودمان را فراموش کنیم گفت: ما باید در نبرد با دشمن قسم خورده خودمان که همان اسرائیل است با تمام وجود مقاومت کنیم و اختلافات سیاسی نباید باعثتفرقه افکنی شود ومقاومت بشارت دهنده راه روشن ما است.

وی گفت: پیروزی امروز غزه پیروزی همه مسلمانان جهان و امت اسلامی است که باید آن را در مقابله با آزادی تمام سرزمین‌های اشغالی یکدست کنیم ما اگر متحد باشیم می توانیم به راحتی در این راه گام برداریم.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی در پایان از رهبر انقلاب اسلامی و مردم ایران به خاطر حمایت‌های بی‌دریغ‌شان از مقاومت اسلامی تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز