خبرگزاری کار ایران

انصاری‌راد در گفت‌وگو با ایلنا:

اصلاح‌طلبان به این نتیجه رسیده‌اند که با یکدیگر متحد باشند / خاتمی نمونه بارز اصلاح‌طلبی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۸۴۶

انصاری‌راد اختلافات سلیقه‌ای را دیگر چالش اصلاح‌طلبان دانست و افزود: البته این اختلافات سلیقه‌ای، محلی برای اعتنا و توجه نیستند و من از اصلاح‌طلبان می‌خواهم تا نگاه بلندتری داشته باشند و از برخی از انگیزه‌ها و تمایلات صرف نظر کنند و بیش از هر چیز مصالح کشور، منافع ملت و حفظ مملکت را مد نظر خویش داشته باشند.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب‌ تاکید کرد: اصلاح‌طلبان به این نتیجه رسیده‌اند که با یکدیگر متحد باشند و اختلافات را کنار بگذارند و یکسره در جهت اجرای قانون اساسی، آزادی انتخابات و تشکیل مجلسی که نماینده همه ملت باشد، حرکت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به پایگاه اجتماعی اصلاحات گفت: من از سال‌های پیش گفته‌ام که عرض و طول اصلاح‌طلبی به اندازه عرض و طول همه کشور است.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان از پایگاه وسیع اجتماعی برخودار هستند، اظهار داشت: وضعیت اصلاح‌طلبان از این نظر که دارای پایگاه اجتماعی وسیعی هستند، در بهترین حالت است و برای یک جناح که اهل سیاستگذاری و اهل سیاست است، چیزی از این بهتر نیست که مملکت با تفکر او هماهنگ و همراه باشد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به شاخصه‌های موجود در میان اصلاح‌طلبان تصریح کرد: مسائلی چون اخلاق، فرهنگ، عشق و علاقه و ایمان به اسلام و کشور و مصالح ملت از شاخصه‌های اصلاح‌طلبی است که بسیاری از اصلاح‌طلبان مصادیق این شاخصه‌ها هستند و نمونه بارز آن را می‌توان آقای خاتمی دانست.

انصاری‌راد با بیان اینکه وضعیت اصلاح‌طلبان در یکسال و نیم گذشته بهتر شده است، خاطر نشان کرد: انتخابات ۲۴ خرداد نشان داد که اصلاح‌طلبی کاربرد موثر و مهمی دارد و می‌تواند نقش مهمی در کشور ایفا کند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ششم شورای اسلامی تاکید کرد: ممکن است اصلاح‌طلبان با یکدیگر در شیوه‌ها، ‌راهبردها و سلائق اختلافاتی داشته باشند ولی به این رسیده‌اند که با یکدیگر متحد باشند و اختلافات را کنار بگذارند و یکسره در جهت اجرای قانون اساسی، آزادی انتخابات و تشکیل مجلسی که نماینده همه ملت باشد، حرکت کنند.

وی در خصوص اینکه اصلاحات با چه آسیبی روبروست؟ ابراز داشت: مهمترین آسیب و خطری که اصلاحات با آن روبروست، قدرت قاهر‌ه‌ای است که مقابل اصلاحات ایستاده و از همه امکاناتی برخودار است بجز تفکر اصلاح‌طلبی.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب اختلافات سلیقه‌ای را دیگر چالش اصلاح‌طلبان دانست و افزود: البته این اختلافات سلیقه‌ای، محلی برای اعتنا و توجه نیستند و من از اصلاح‌طلبان می‌خواهم تا نگاه بلندتری داشته باشند و از برخی از انگیزه‌ها و تمایلات صرف نظر کنند و بیش از هر چیز مصالح کشور، منافع ملت و حفظ مملکت را مد نظر خویش داشته باشند.

انصاری‌راد در پایان خطاب به اصولگرایان عنوان کرد: من به شدت دوست دارم و مایل هستم که اصولگرایان نیز متحد شوند و در یک حزب واحد در انتخاباتی آزاد شرکت کنند و ایده‌ها، آرمان‌ها و اهداف خود را به ملت ارائه کنند و اگر موفق از صندوق‌های رای بیرون بیایند، من اولین کس خواهم بود که به آنها تبریک خواهم گرفت و درخدمت‌شان خواهم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز