خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص):

دکترین ما دفاعی و سرلوحه آن مقاو مت است

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۷۵۸

پیکره ارتش همیشه منضبط و پاک بوده است / مانند نیروهای مسلح ایران در هیچ جای دنیا وجود ندارد چرا که نیروهای مسلح ما ولایت‌مدار هستند و با فکر و فرماندهی خود قدم برمی‌دارند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: دکترین ما دفاعی است که سرلوحه‌اش مقاومت است و در بحران‌ها می‌تواند تصمیم‌های مهمی را به‌صورت عقلانی اتخاذ کند.

به گزارش‌ایلنا، امیر فرزاد اسماعیلی در مراسمی که به مناسبت روز پدافند هوایی با شرکت فرماندهان عالی‌رتبه، استادان و دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا در سالن همایش‌های شهید سرلشکر فلاحی این دانشگاه برگزار شد ضمن تبریک ایام کرامت، گرامیداشت قیام ۱۷ شهریور و نکو داشت یاد و خاطره شهدای آن قیام و نیز با آرزوی سلامتی و طول عمر برای ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، گفت: مقاومت، عصاره دفاع و یک باور اعتقادی است.

وی تصریح کرد: در زمان رژیم ستم شاهی مقاومت مردم منجر به پیروزی نظام اسلامی شد، مقاومت مردم در هشت سال دفاع مقدس نیز منجر به پیروزی رزمندگان اسلام شد و مقاومت مردم در برابر تحریم‌ها قوت گرفتن جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورد لذا این مقاومت است که منجر به پیروزی می‌شود و ما اکنون باید شکرگزار این نعمت الهی یعنی مقاومت باشیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) اظهار داشت: خداوند وعده داده است فتح و پیروزی برای کسانی است که برای خدا می‌جنگند و مقاومت می‌کنند.

وی اشاره داشت: اسطوره‌های مقاومت، شهدا، خانواده‌هایشان و پیشکسوتان نیروهای مسلح هستند که برای دفاع از این مرز و بوم جانفشانی کردند.

اسماعیلی با بیان افتخارات ارتش و نیروهای مسلح گفت: افتخار ما خدمت زیر پرچم کشور در لباس نیروهای مسلح، سربازی رهبری آزاده است که حرف و رفتارش فصل الخطاب می باشد و انس با قرآن و ولایت است.

وی با اشاره به این‌که پیکره ارتش همیشه منضبط و پاک بوده است؛ گفت: حتی ما شاهد آن بودیم که بعد از ورود امام خمینی(ره) به کشور، ارتش با کمک خود و تصمیم های عقلانی که گرفت توانست به پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر رژیم ستم‌شاهی پهلوی کمک کند.

اسماعیلی در ادامه افزود: اگر امروز پدافند هوایی افتخاری داشته باشد مدیون زحمت‌ها و بسترسازی‌های گذشته است.

او در ادامه افزود: سپاه پاسداران امروز یک بازوی توانمند در کنار سایر نیروهای مسلح برای مبارزه تن به تن است و یکی از مأموریت‌های پدافند هوایی خاتم‌الانبیا کمک به هواپیماهای در حالت اضطرار است.


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به تقویت جمعی و درونی نیروهای مسلح گفت: مانند نیروهای مسلح ایران در هیچ جای دنیا وجود ندارد چرا که نیروهای مسلح ما ولایت‌مدار هستند و با فکر و فرماندهی خود قدم برمی‌دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز