خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان البرز:

جمهوری اسلامی ایران مرکز ثقل مبارزه با کفر است

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۳۰۷

شهید مظلوم رجایی مظهر ظلم ستیزی و استکبار ستیزی بود و مسئولان با تأسی از رفتار این شهید والامقام باید خدمت گذار مردم باشند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) در جمع مدیران و بسیجیان استان البرز گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران مرکز ثقل جهان در ایستادگی و مبارزه با کفر است و پیروزی مردم غزه ریشه در مقاومت و ایستادگی رزمندگان و شهدای ما در سال های دفاع مقدس دارد.


به گزارش ایلنا؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار علی استاد حسینی در مراسم نکو داشت هفته دولت و روز بسیج کارمند، در جمع مسئولان بسیجی استان البرز با درود بر روان پاک شهدای جهان اسلام و شهدای دولت اظهار داشت: این هفته مقارن با هفته کرامت است و خوب است فراموش نکنیم هر چه دستاورد در این نظام و انقلاب داریم به برکت وجود ائمه(ع) است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مردم و بلایای تهدید کننده این نظام به برکت وجود مقدس کریمه اهل بیت(ع) و امام رضا(ع) حل شده است، افزود: حقی که امامان بر گردن ما دارند چیزی جز ولایت پذیری و اطاعت محض نیست.

سردار استاد حسینی در خصوص اطاعت پذیری از اولیای الهی افزود: امروز مسئله مهم در گم نکردن راه، انتظار فرج حضرت حجت(ع) و ماندن در ولایت نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای است.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران مرکز ثقل جهان در ایستادگی و مبارزه با کفر است، تصریح کرد: این افتخار به دلیل جانفشانی و ریخته شدن خون شهدای دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) تصریح کرد: رمز پیروزی در برابر دشمن ایستادگی و مقاومت است و غزه در ۵۱ روز ایستادگی این پیام را تحقق بخشید.

استاد حسینی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت بویژه شهید رجایی گفت: شهید مظلوم رجایی مظهر ظلم ستیزی و استکبار ستیزی بود و مسئولان با تأسی از رفتار این شهید والامقام باید خدمت گذار مردم باشند.

ویدر ادامه خاطر نشان کرد: مسئولیت های زود گذر چند صباحی بیشتر ماندگار نیست و همگی باید برای رضای الهی خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از مدیران بسیجی نمونه تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز