خبرگزاری کار ایران

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با ایلنا:

مراسم ترحیم کاتوزیان در مسجد دانشگاه تهران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۳۶۸

در تلاش هستیم که آیت‌الله محقق داماد بر پیکر دکتر کاتوزیان در دانشگاه تهران نماز اقامه کنند. پس از آن پیکر ایشان در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا(س) به خاک سپرده خواهد شد.

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها از برگزاری مراسم ترحیم دکتر کاتوزیان روز یکشنبه در دانشگاه تهران از ساعت ۱۷ الی ۱۹ خبر داد.

محسن رهامی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن عرض تسلیت به خانواده دکتر کاتوزیان و جامعه حقوقی کشور گفت: رحلت پدر علم حقوقی ایران ضایعه بسیار بزرگ و جبران‌ناشدنی برای جامعه دانشگاهی، حقوق‌دانان و کل ملت ایران است که به راحتی طی دهه های آینده امکان پر شدن چنین خلایی وجود نخواهد داشت.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به تحصیلات دانشگاهی دکتر کاتوزیان در ایران و دانشگاه‌های معتبر خارج از کشور در حوزه حقوق اظهار کرد: مرحوم کاتوزیان در حوزه فقه شیعه و اهل سنت و نیز حقوق اسلامی فرد متبحر، دانا و صاحب نظری بود و ده‌ها اثری که از وی در حقوق مدنی و حوزه‌های مختلف حقوق بر جای مانده، می‌توان به عمق تسلط ایشان در حوزه حقوق اسلامی پی برد و در واقع می تواند از او به عنوان پدر علم حقوق ایران و حتی پدر معنوی اکثر حقوق‌دانان و قضات کشور و دانشجویان حقوق نام برد.

این مدرس حقوق با اشاره به اینکه پیکر استاد کاتوزیان ساعت ۹ صبح با حضور اعضای جامعه حقوقی، شاگردان و علاقه‌مندان وی در دانشکده حقوق دانشگاه تهران تشییع خواهد شد گفت: در تلاش هستیم که آیت‌الله محقق داماد بر پیکر دکتر کانوزیان در دانشگاه تهران نماز اقامه کنند. پس از آن پیکر ایشان در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا(س) به خاک سپرده خواهد شد.

دبیر کل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها ضمن دعوت از مردم شریف تهران، جامعه دانشگاهی، حقوق‌دانان و دانشجویان حقوق برای حضور در مراسم تشییع پیکر و بزرگداشت دکتر کاتوزیان گفت: مراسم بزرگداشت این استاد بزرگ حقوق روز یکشنبه۱۶ شهریور از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در مسجد دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز