خبرگزاری کار ایران

صادق زیباکلام در جمع خبرنگاران:

وقت دادگاه تجدید‌نظر دارم / دادگاه مهدی هاشمی سیاسی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۲۶۲

اگر شرط‌بندی حلال بود قطعا روی این موضوع شرط می‌بستم که دادگاه مهدی هاشمی سیاسی است. اینکه پرونده آقای هاشمی اقتصادی باشد را قبول ندارم، بلکه دادگاه وی سیاسی است.

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در دادگاه انقلاب حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صادق زیباکلام پیش از ورود به دادگاه انقلاب در جمع خبرنگاران درباره علت حضورش در این مجتمع قضایی گفت: به دلیل طرح دو سوال اینجا هستم که سئوال اول این بود که پرسیدم انرژی هسته‌ای چه سودی برای مملکت داشته که به دلیل این حرف یکسال حبس برای من در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: سوال دیگر این بود که کسانی که اختلاس سه هزار میلیاردی کردند دقیقا چه جرمی را مرتکب شدند که آن را مصداق توهین به قوه قضاییه دانستند و به دلیل این موضوع ۶ ماه حبس برای من تعیین شد که امیدوارم این حکم در مرحله تجدیدنظر تغییر کند.

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران با بیان اینکه وکیلی ندارم و وکیلم خداست، اظهار داشت: برای دادگاه تجدیدنظر در دادگاه انقلاب حضور یافته‌ام. پرونده من در شعبه ۳۶ دادگاه انقلاب مطرح است. قاضی دادگاه بدوی احمدزاده بود و قاضی دادگاه تجدیدنظر آقای زرگر است.

زیباکلام تاکید کرد: امیدوارم محکومیتم در مرحله تجدیدنظر تغییر کند.

وی درباره‌ دادگاه مهدی هاشمی با بیان اینکه از این موضوع اطلاعی ندارم، یادآور شد: اگر شرط‌بندی حلال بود قطعا روی این موضوع شرط می‌بستم که دادگاه وی سیاسی است. اینکه پرونده آقای هاشمی اقتصادی باشد را قبول ندارم، بلکه دادگاه وی سیاسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز