خبرگزاری کار ایران

گروسی در گفت‌وگو با ایلنا:

قوه قضاییه با متخلفان سازمان تامین اجتماعی برخورد کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۲۲۰

تا جایی‌که می‌دانم رسیدگی به پرونده تخلفات سازمان تامین اجتماعی زمان می‌برد اما در جریان هستم که رسیدگی به این پرونده، متوقف نشده است و به صورت مجدانه در حال بررسی است.

یک نماینده مجلس معتقد است که قوه قضاییه باید در رسیدگی به پرونده تخلف سازمان تامین اجتماعی جدیت بیشتری به خرج دهد چراکه ذهن مردم با این موضوع درگیر شده است.

حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با لزوم پیگیری تخلفات به وقوع پیوسته در پرونده تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی گفت: مجلس شورای اسلامی در این مورد بررسی‌های خودش را انجام داده است و گزارش آن در صحن علنی مجلس قرائت شده است. بعد از آن دیگر وظیفه دستگاه‌های نظارتی است که وارد پیگیری این تخلفات شود یعنی از این به بعدش دیگر ارتباطی به مجلس ندارد.

نماینده شهریار ادامه داد: قوه قضاییه باید در راستای همین تحقیق تفخص تخلفات را مورد بررسی قرار دهد و رسیدگی لازم را انجام دهد که انشالله بررسی های لازم صورت بگیرد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: تا جایی‌که می‌دانم رسیدگی به پرونده تخلفات سازمان تامین اجتماعی زمان می‌برد اما در جریان هستم که رسیدگی به این پرونده تخلفات متوقف نشده است و به صورت مجدانه در حال بررسی است.

گروسی یادآور شد: توصیه ما به قوه قضاییه این است که در اینگونه موارد که در بعد کلان تری در میان مردم و افکار عمومی مطرح شده و آنان را نیز درگیر کرده است رسیدگی لازم صورت بگیرد. مواردی مثل اختلاس سه هزار میلیاردی و تخلفات سازمان تامین اجتماعی از جمله مسائلی هستند که قوه قضاییه در آن باید پیگیری جدی صورت دهد.

وی افزود: مردم منتظر هستند که رسیدگی به چنین پرونده‌هایی که ذهن آنان در آن درگیر شده است، جدی‌تر باشد و با متخلفان برخوردهای لازم صورت بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز