خبرگزاری کار ایران

کاروان راهیان نور ولایت عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شد

کد خبر : ۲۰۱۱۳۸

اعضای کاروان ۲۴۰ نفری راهیان نور ولایت طی مدت چهار روز از مناطق عملیاتی ایلام، مهران، قلاویزان، گیلان‌غرب، سرپل ذهاب، اسلام آباد، پاوه و کرمانشاه بازدید خواهند کرد.

مراسم بدرقه کاروان ۲۴۰ نفری راهیان نور ولایت از منطقه ۱۸ تهران به مناطق عملیاتی غرب کشور همزمان با طلیعه سپیده دم روز دوشنبه دهم شهریور ماه امسال با حضور وحیدنوروزی شهردارمنطقه، نماینده باغ موزه دفاع مقدس و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر درسالن آمفی تئاتر پردیس شهیدمختار سلیمانی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، درابتدای این مراسم نوروزی شهردار منطقه با اشاره به این نکته که آرامش کنونی کشورمان مرهون سالها ایثارهزاران نفر آزاده، جانباز و ازخودگذشتگی شهدابوده، اظهار داشت: اعتقاد دارم بدون این تلاش و فداکاری‌ها، بنده و امثال بنده نمی توانستیم مدارج علمی را بپیموده و امروز در لباس خدمتگذار مردم حاضرشویم، بطور مثال در اغلب کشورهای منطقه همانند عراق جو ناآرامی وجود دارد و متجاوزین براحتی به قتل و غارت پرداخته و کسی هم جلودار آنهانیست.

همچنین طباطبائی مسئول اعزام کاروان‌های راهیان نورباغ موزه دفاع مقدس نیز برای دقایقی پشت تریبون رفت و پیرامون نحوه اعزام و برنامه های درنظرگرفته شده برای کاروان راهیان نور منطقه ۱۸ در مناطق عملیاتی غرب کشور سخنانی را ایراد کرد.

گفتنی است: اعضای کاروان ۲۴۰ نفری راهیان نور ولایت منطقه ۱۸ نیز پس از عبور از دروازه قرآن و بدرقه رسمی شهردار منطقه و دیگرمسئولین با تعداد ۵ دستگاه اتوبوس عازم غرب کشورشده و طی مدت چهار روز از مناطق عملیاتی ایلام، مهران، قلاویزان، گیلان‌غرب، سرپل ذهاب، اسلام آباد، پاوه و کرمانشاه بازدید خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز