خبرگزاری کار ایران

برخوردها تبعات سیاسی و امنیتی دارد؛

افجه‌ای: دوستان اول اخطار بدهند بعد پلمپ کنند / نباید با استقلال چماقی برخورد شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۰۴۵

انتظار داریم مسئولین نگاه ویژه‌ای به استقلال داشته باشند، چون استقلال یک مجموعه معمولی نیست و ۲۰ میلیون هوادار دارد و اینگونه برخوردها تبعات اجتماعی، سیاسی و امنیتی دارد…

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال رفع پلمپ شد.

سیدسعید افجه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: کاربری ساختمان استقلال از سال ۸۵ که این مجموعه در اختیار استقلال گرفت مسکونی بوده و از همان موقع و تا قبل از حضور هیات‌‌مدیره جدید در باشگاه، شهرداری چندین بار به باشگاه اخطار داده بود که به نوعی رفع و رجوع شد، اما پیگیری اساسی نکردند.

وی در ادامه متذکر شد: در زمان ما به باشگاه اخطار نکردند و امروز باشگاه را پلمپ کردند که با مساعدت ملکی شهردار منطقه ۲ این مشکل به صورت موقت حل شد تا مساله را به صورت اساسی حل کنیم.

افجه‌ای همچنین افزود: انتظار داریم مسئولین نگاه ویژه‌ای به استقلال داشته باشند، چون استقلال یک مجموعه معمولی نیست و ۲۰ میلیون هوادار دارد و اینگونه برخوردها تبعات اجتماعی، سیاسی و امنیتی دارد و بهتر است ملاحظاتی در نظر گرفته شود. ما شدیدا پیگیر این مساله هستیم تا به صورت قانونی حل شود و ان‌شاءالله با مساعدت شهردار تهران این مشکل حل شود.

وی همچنین یادآور شد: با این همه مشکلات و دغدغه‌هایی که در استقلال هست، نباید با مجموعه‌ای که چشم این همه جوان به آن است چنین برخوردهایی شود و این حواشی دیگر سراغ استقلال نیاید، چون آرامش تازه بر استقلال حاکم شده و نباید دغدغه‌هایی به این مشکل ایجاد شود.

افجه‌ای در ادامه خاطرنشان کرد: دوستان اول اخطار بدهند و اگر ما اقدام نکردیم بعد برخورد کنند، نه اینکه از اول چماقی برخورد کنند و باشگاه را پملپ کنند برای تغییر کاربری هم ملاحظاتی را در نظر بگیرند تا استقلال چندان تحت فشار قرار نگیرد.

وی همچنین درباره جلسه روز گذشته هیات مدیره استقلال و مصوبات آن گفت: در این جلسه امیر قلعه نویی حاضر بودند و گزارش مسائل فنی تیم را تا پایان هفته ششم ارائه دادند. اعضای هیات مدیره هم با توجه به عملکرد بسیار خوب تیم و تلاش های بی وقفه وی، از وی و همکارانش تقدیر و قدردانی کردند و آرزو کردند تا این روند موفقیت تاپایان فصل ادامه داشته باشد. همچنین افشارزاده لوحی را جهت تقدیر از زحمات ایشان تهیه کرده بودند که به قلعه نویی داده شد. یکی از مسائلی که نباید از نظر دور داشت، این است که قلعه نویی چیزی حدود ۱۲ پیشکسوت استقلال را در کادرفنی خود جای داده اند که امری تحسین برانگیز و کم سابقه بوده است.

سخنگوی باشگاه استقلال ادامه داد: از بحث‌های دیگری که در هیات مدیره مطرح شد، زمینه‌سازی برای خصوصی‌سازی بود. اینکه باید چه زمینه‌هایی را برای این مسئله فراهم کرد و مسائلی از این دست مورد بحثو تبادل‌نظر قرار گرفت. باشگاه استقلال در قبال قانون تابع است و ما آمادگی هرگونه همکاری در جهت تسریع این مسئله را داریم.

او اضافه کرد: در این جلسه پاداش هایی که به بازیکنان داده شده نیز مصوب شد و از دیگر موارد مورد بحثکه زمان زیادی را هم به خودش اختصاص داد، بحثروی آیین نامه انضباطی باشگاه بود که در نهایت قرار شد اعضا روی مواردی که قرار است اصلاحیه ای روی آنها اعمال شود، فکر کنند تا در جلسه بعدی این مسئله نهایی شود و آیین نامه انضباطی باشگاه تصویب شود. پس از این نیز، اعضا روی برنامه بازی های استقلال تا پایان هفته یازدهم برنامه ریزی کردند و کلیه هزینه ها و مسائلی از این قبیل را مورد بحثو در نهایت تصویب رساندند.

افجه‌ای با اشاره به وضعیت آکادمی استقلال افزود: در جلسه روز گذشته، صادق‌پور گزارشی از وضعیت تیم‌های پایه ارائه دادند که مورد استقبال اعضای هیات مدیره قرار گرفت. باشگاه همانطور که پیش تر گفته شده، نگاه ویژه ای به به تیم های پایه دارد و مبالغی در این جلسه برای تیم های پایه مصوب شد.

وی در پاسخ به این سوال که مسئله سقف بودجه باشگاه و کسر قرارداد بازیکنان به کجا رسید، گفت: عزم باشگاه روی این است که با سیاست های مسئولان وزارت ورزش در یک گام حرکت کنیم تا به سقف مورد نظر هم برسیم. البته ما امیدواریم که نگاه ویژه ای هم از سوی مسئولان محترم نسبت به استقلال و پرسپولیس شاهد باشیم. ما در جلسه روز گذشته درباره سقف بودجه با حضور آقای قلعه نویی بحثکردیم ولی به فرمول نهایی نرسیدیم. از طرفی منتظریم کسالت آقای تاج هم برطرف شود تا صحبتی هم با ایشان در این باره داشته باشیم و تصمیم گیری کنیم.

سخنگوی باشگاه استقلال در پایان اضافه کرد: شاید کسانی که بیرون از کار قرار دارند، تصور کنند مسئله کاهش قرارداد بازیکنان و خصوصی‌سازی، مسائلی ساده هستند اما اینگونه نیست. ما باید به تبعات این تصمیم‌ها فکر کنیم و با دقت و برنامه ریزی دقیق کار را پیش ببریم. با این همه، چیزی حدود ۸۰ درصد کار کاهش قرارداد بازیکنان برای رسیدن به سقف بودجه انجام شده و همانطور که گفتم، بعد از صحبت با آقای تاج و نهایی شدن کار، نتایجش را اعلام می کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز