خبرگزاری کار ایران

امیدوارم پول بچه‌ها را بدهند؛

کیانی: تیمی‌ که دنبال قهرمانی است نباید کم و کسری داشته باشد / تمرکز خطیبی روی بردن پرسپولیس است

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۹۸۵

پیروزی در این بازی برای ما صددرصد مهم است و تمام تمرکز مان روی کسب ۳ امتیاز است. رسول خطیبی هم در تمرینات روی برد مقابل پرسپولیس تمرکز کرده است.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با ۲ برد خانگی که به دست آوردیم، شرایط روحی و روانی بسیار خوبی برای بازی با پرسپولیس داریم.

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در آستانه بازی با پرسپولیس با ۲ برد خانگی که به دست آوردیم، شرایط روحی و روانی خیلی خوبی داریم و تمرینات بسیار خوبی را هم انجام داده‌ایم و ان‌شاءالله در این چند روز هم روی مسائل روحی و روانی بچه‌ها کار شود تا با تمرکز بالا در تهران حاضر شویم و بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دهیم.

وی افزود: بازی پرسپولیس و تراکتورسازی همیشه برای دو تیم و هواداران آنها جالب و جذاب بوده است. پرسپولیس تیم بزرگی است و مربی بزرگی دارد و ان‌اشاءالله این بازی جذاب و هوادارانی که به استادیوم می‌آیند راضی به خانه‌های خود برگردند.

کاپیتان تراکتورسازان در ادامه متذکر شد: پیروزی در این بازی برای ما صد در صد مهم است و تمام تمرکزمان روی کسب ۳ امتیاز است. رسول خطیبی هم در تمرینات روی برد مقابل پرسپولیس تمرکز کرده است. ما تیم جوان، یکدست و یکدلی داریم و با تمام وجود بازی می‌کنیم تا ۳ امتیاز این بازی را بگیریم.

هافبک تراکتورسازی اظهار داشت: همیشه ۳۰ تا ۴۰ درصد فضای استادیوم را به هواداران ما می‌دادند، اما امسال یک مقدار سخت‌گیری می‌کنند و انگار قرار است فقط ۱۰ درصد از گنجایش استادیوم را به هواداران تراکتورسازی بدهند. هواداران پرسپولیس که ۹۰ درصد استادیوم را پر نمی‌کنند، مهم این است که استادیوم پر شود و فرقی نمی‌کند طرفداران پرسپولیس باشند یا تراکتورسازی، بلکه مهم این است که مردم بیایند چون حضور آنها از نظر روحی و روانی روی تیم‌ها تاثیر می‌گذارد. هواداران بیاید و به هم احترام بگذارند و تیم خود را تشویق کنند تا فضای خوبی در استادیوم ایجاد شود.

کیانی در پایان در مورد شرایط مالی این تیم نیز گفت: همه تیم‌ها به لحاظ مالی مشکل دارند، اما قول داده‌اند قبل از بازی با پرسپولیس مبلغی را به حساب ما واریز کنند و ان‌شاءالله این کار را انجام بدهند، چون تیمی که می‌خواهند قهرمان شود نباید کم و کسری داشته باشد. امیدوارم این کار را بکنند تا راحت فوتبال‌مان را بازی کنیم و نتیجه بگیریم. آقای نظمی و هیات مدیره زحمت می‌کشند تا مشکلات را حل کنند و امیدوارم تا قبل از بازی با پرسپولیس پول بچه‌ها را بدهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز