خبرگزاری کار ایران

همزمان با اکران فیلم؛

عروسک‌های شهر موش‌های۲ چه قیمتی دارند؟

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۹۲۳

قیمت عروسک‌های فیلم شهر موش‌های ۲ برای مصرف‌کنندگان از ۷ هزار تومان آغاز و تا ۳۰ هزار تومان افزایش می‌یابد. بازی آنلاین این فیلم هم وارد بازار شده است.

در دنیا همزمان با اکران فیلم‌های سینمایی؛ سایر محصولات فرهنگی هنری مرتبط با آن فیلم مانند لباس، کلاه، عروسک و بازی‌های یارانه‌ای نیز به فروش می‌رسد. خصوصا اگر آن فیلم با موضوع کودک و نوجوان ساخته شده باشد. در ایران نیز این شیوه چند باری توسط تهیه‌کنندگان و کارگردانان مختلف فیلم‌های سینمایی تجربه شد. به‌طور مثال بعداز استقبال از فیلم سینمایی کلاه قرمزی و مجموعه نمایشی آن در تلویزیون؛ عروسک‌های آن وارد بازار شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ به تازگی همزمان با اکران فیلم سینمایی شهر موش‌های۲؛ دیگر محصولات این فیلم هم وارد بازار شده است. تهیه‌کنندگان این علاوه بر راه‌اندازی سایت اینترنتی فیلم به‌نام " موشنا "، بازی آنلاین فیلم را نیز وارد بازار کردند. همچنین با همکاری یک شرکت تولیدکننده عروسک، عروسک‌های شخصیت‌های فیلم به بازار عرضه شده است.

شرکت تولیدکننده این عروسک‌ها، عروسک‌های حدود ۱۸ شخصیت فیلم شهر موش‌های ۲ را در اندازه‌های ۲۶ سانتیمتری، ۲۳ سانتیمتری، ۸ سانتیمتری و ۱۱ سانتیمتری به بازار عرضه کرده است. قیمت عروسک‌های پولیشی ایستاده؛ ۲۶ سانتیمتری به‌صورت عمده ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان است که برای مصرف‌کننده به‌صورت تک‌فروشی ۲۹ هزار تومان تمام می‌شود.
قیمت عروسک‌های ۲۳ سانتیمتری پولیشی نمایشی نیز به‌صورت عمده ۱۳هزار و ۸۰۰ تومان است که برای مصرف‌کننده به‌‌صورت تک‌فروشی ۱۸ هزار تومان تمام می‌شود. عروسک‌های پلاستیکی ۸ سانتیمتری هم برای مصرف‌کننده ۷ هزار و ۵۰۰ تومان و عروسک‌های ۱۱ سانتیمتری ۹ هزار تومان تمام می‌شوند.

باید منتظر ماند و دید آیا از عروسک‌های فیلم شهر موش‌های ۲ استقبال می‌شود؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز