خبرگزاری کار ایران

در جمع بازیکنان تیم نوجوانان مطرح شد؛

وینگادا: هدف اول‌تان صعود به جام جهانی باشد / برای رسیدن به هدف باید بجنگید

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۸۳۰

به اینکه پرچم ایران روی سینه شما حک شده، افتخار کنید، چراکه نماینده بسیاری از هم سن‌های خودتان هستید. باید از ثانیه اول تا انتهای بازی برای کسب نتیجه خوب بجنگید.

سرمربی تیم فوتبال امید با اشاره به اینکه تیم نوجوانان ایران کادرفنی خوبی دارد، خطاب به بازیکنان این تیم گفت: هدف اول شما می‌بایست صعود به جام جهانی و پس از آن پیشرفت و ترقی خودتان در فوتبال باشد.

به گزارش ایلنا، پس از پایان آخرین تمرین تیم فوتبال نوجوان ایران که فردا شب برای حضور در رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا به تایلند سفر می‌کند، بازیکنان تیم فوتبال امید وارد زمین تمرین شدند که در این بین نلو وینگادا سرمربی این تیم دقایقی برای بازیکنان تیم نوجوانان صحبت کرد.

وینگادا در ابتدای صحبت‌هایش گفت: شما نسلی را می‌بینید که از شما بزرگتر هستند و سا‌ل‌های گذشته جای شما در همین تیم حضور داشتند. من به همه بازیکنان تیمم اعتقاد دارم، اما در آینده این شما هستید که تیم‌های ملی آینده را تشکیل می‌دهید و به جای آنها در این تیم بازی خواهید کرد.

وی افزود: در این سن شما رویاهای زیادی دارید که اگر با تلاش، کوشش و جدیت تلاش کنید؛ رویاهایتان محقق خواهد شد. تیم شما را می‌شناسم. این تیم کادر قوی و بازیکنان بسیار خوبی دارد و این را بدانید که در چند روز آینده چشم مردم ایران به ساق پاهای شما خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران اضافه کرد: به اینکه پرچم ایران روی سینه شما حک شده، افتخار کنید، چراکه نماینده بسیاری از هم سن‌های خودتان هستید. یادتان باشد تعهد صددرصدی برای قهرمانی ندارید، بلکه باید از ثانیه اول تا انتهای بازی برای کسب نتیجه خوب بجنگید.

وی ادامه داد: من به همراه همکاران و تمامی بازیکنانم، بازی‌های شما را دنبال می‌کنیم و پشتیبان شما خواهیم بود. هدف اول شما می‌بایست صعود به جام جهانی و پس از آن پیشرفت و ترقی خودتان در فوتبال باشد. ایران به شما افتخار خواهد کرد. وینگادا در پایان برای تیم نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا آرزوی موفقیت کرد.

همچنین پس از پایان صحبت‌های وینگادا، بازیکنان به همراه کادرهای فنی هر دو تیم با هم حلقه اتحاد بسته و ۳ بار نام ایران را فریاد زدند و عکس‌های یادگاری گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز