خبرگزاری کار ایران

از سوی سرپرست‌اداره‌کل‌تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان‌قم؛

برنامه های هفته تعاون در استان قم اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۷۸۲

تجلیل از تعاون گران برتر استان با حضور استاندار، دیدار با مراجع و علما، دیدار با خانواده های شهداء و کارآفرینان برتر و… از برنامه های پیش بینی شده هفته تعاون در استان قم است که به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام خواهد شد.

ایلنا: سرپرست‌اداره‌کل‌تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان‌قم، برنامه های پیش بینی شده از سوی این اداره کل، برای گرامیداشت هفته تعاون در استان قم را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، نصرالله بازوند سرپرست‌اداره‌کل‌تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان‌قم، ظهر امروز در آستانه فرارسیدن هفته تعاون، در جمع خبرنگاران، با تأکید بر ضرورت توجه خبرنگاران و اصحاب رسانه به بحثتعاون و کارآفرینی، اظهار داشت: ترویج فرهنگ کارآفرینی و تعاون گری در کشور باید از طریق رسانه ها صورت گیرد.

وی گفت: ما باید به جای پرداختن به حاشیه ها، کارآفرینان برتر و تعاون گران موفق را به جامعه معرفی کنیم تا رفته رفته شاهد پیشرفت و تحول در کشور باشیم.

سرپرست‌اداره‌کل‌تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان‌قم با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای هفته تعاون، خاطرنشان کرد: تجلیل از تعاون گران برتر استان با حضور استاندار، دیدار با مراجع و علما، دیدار با خانواده های شهداء و کارآفرینان برتر و… از برنامه های پیش بینی شده هفته تعاون در استان قم است که به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام خواهد شد.

بازوند گفت: روز ۱۳ شهریور که اولین روز از هفته تعاون است، با عنوان عدالت اجتماعی و رفاه پایدار نامگذاری شده که در این روز دیدار با مراجع و علما و همچنین دیدار با خانواده شهدا جامعه تعاون و کارآفرین کشور در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در دومین روز از هفته تعاون یعنی روز جمعه ۱۴ شهریورماه که با با عنوان تعاون، معنویت و همبستگی اجتماعی نامگذاری شده، شاهد شرکت مسئولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم و تعاون گران استان در نماز عبادی - سیاسی جمعه قم خواهیم بود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در روز ۱۵ شهریورماه نیز برنامه تجلیل از تعاونی های برتر استان قم تحت قالب جشنواره تعاونی های برتر برگزار می شود و فردای آن روز ۱۶ شهریور که با عنوان تعاون، اشتغال و حمایت از تولید ملی نامگذاری شده، دیدار استاندار قم با تعاونی های برتر استان انجام می شود.

بازوند یادآور شد: برگزاری جشنواره تعاونی های برتر استانی با شعار " تعاون، عزم ملی و مدیریت جهادی در اقتصاد مقاومتی " و همچنین برگزاری برنامه هایی با عنوان " تعاون، فرهنگ، کیان خانواده، مشارکت اقتصادی و بهبود مشیعت " از دیگر برنامه های پیش بینی شده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم برای هفته تعاون امسال خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز