خبرگزاری کار ایران

والیبال مردان جهان - لهستان؛

محمودی: برای بردن ایتالیا ۱۲ نفره جنگیدیم / توان شکست آمریکا را هم داریم

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۷۶۸

توانایی برد امریکا را هم داریم. البته کارمان خیلی سخت تر است. چرا که امریکا با برنامه تر کار می کند. اما به نظرم اگر جنگندگی بازی یکشنبه را داشته باشیم، برنده ایم.

شهرام محمودی پشت خط زن تیم ملی والیبال معتقد است فکرش را هم نمی کرد تیم ملی با چنین نمایشی قدرتمندانه ای ایتالیا را شکست دهد.

به گزارش ایلنا، شهرام محمودی ضمن بیان این مطلب گفت: خدا را شکر. خودمان هم انتظار بازی به این خوبی را نداشتیم. فکر نمی کردیم این جوری از آب درآید. با اینکه شرایط مان بهتر شده بود اما بچه ها سنگ تمام گذاشتند و با استفاده از ضعف های ایتالیا و اجرای مو به موی آنالیزها برد ۶ امتیازی را رقم زدند تا در مرحله بعد راحت تر باشیم. بردی خیلی شیرین. با این برد باخت بازی رده بندی لیگ جهانی را تلافی کردیم هرچند مدال ندادند.

وی بازی با امریکا سخت تر دانست و افزود: بازی با امریکا سخت تر است. چرا که تیم یکدست تر و بهتر از ایتالیا مقابل ما قرار می گیرد. انشاء ا… امریکا را هم انالیز می کنیم و بازی خوبی انجام می دهیم. ما توانایی برد امریکا را هم داریم. البته کارمان خیلی سخت تر است. چرا که امریکا با برنامه تر کار می کند. اما به نظرم اگر جنگندگی بازی یکشنبه را داشته باشیم، برنده ایم. ما ۱۲ نفره جنگیدیم و پیروزی را از دست ایتالیا درآوردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز