خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بانک پاسارگاد در گفت‌وگو با ایلنا:

مجلس از بانک پاسارگاد تحقیق و تفحص می‌کند / قاضی پور مدارکش را ارائه دهد

کد خبر : ۲۰۰۶۳۵

خبری از مدارک آقای قاضی پور ندارم و او باید مدارکش را ارائه دهد / امیدواریم این مسئله با تعامل و به شکل منطقی حل شود.

مدیر عامل بانک پاسارگارد در خصوص شکایت از نادر قاضی پور، نماینده مجلس، گفت: ما شکایت کرده‌ایم اما در این رابطه که شکایت را ادامه دهیم و یا خیر، در حال تصمیم گیری هستیم.

مجید قاسمی، مدیر عامل بانک پاسارگاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، از تحقیق و تفحص مجلس از بانک پاسارگاد خبر داد و گفت: بانک پاسارگاد مشکل و پرونده‌ای در مجلس ندارد و در این تحقیق و تفحص نقاط قوت بانک مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که چه نکاتی مورد سوال نمایندگان است، گفت: مسئله و موضوع خاصی مطرح نیست، چند نکته ای است که بیشتر آن دقیق، درست و صحیح نیست.

مدیر عامل بانک پاسارگاد، عدم پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی را یکی از سوالات نمایندگان دانست و افزود: این سوال در شرایطی مطرح است که طبق آمار بانک پاسارگاد در نه ساله خدمات خود بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان به بخش تولید تسهیلات پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: در خصوص پرداخت تسهیلات خرد به طبقه ضعیف نیز تا کنون ۲۸۵ هزار فقره تسهیلات خرد پرداخت کرده ایم که طبق گزارش آماده شده توسط بانک این آمار را به مجلس تقدیم خواهیم کرد.

وی یکی از سوالات مهم نمایندگان را در خصوص بخش ارزی و تخصیص آن به واردکنندگان و تولید کنندگان اعلام کرد و ادامه داد: در شرایطی که کشور دچار تحریم و با مشکل فروش نفت مواجه بود کل نظام در مسائل ارزی دچار مشکل شد که بانک پاسارگاد در آن زمان تا‌ آنجا که توانست به وارد کنندگان و تولید کنندگان ارز تخفیف داد و تا کنون نیز نتوانسته است از بانک مرکزی به آن میزان ارز خریداری کند.

مدیر عامل بانک پاسارگاد افزود: سوال نمایندگان از بانک پاسارگاد این است که بانک ارزها را در این مدت چه کرده است؟

قاسمی در خصوص مدارک ارائه شده از سوی قاضی پور نماینده مجلس درمورد بانک پاسارگاد نیز گفت: بنده خبری از این مدارک ندارم و ایشان باید مدارکشان را ارائه دهد.

مدیر عامل بانک پاسارگارد در خصوص شکایت از این نماینده مجلس، گفت: ما شکایت کرده ایم اما در این رابطه که شکایت را ادامه دهیم و یا خیر در حال تصمیم گیری هستیم.

وی ادامه داد: در بعضی مواقع طرح یک موضوع پیش از آنکه اثبات شود موجب لطمه به سیستم بانکی می شود که امیدواریم این مسئله با تعامل و به شکل منطقی حل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز