خبرگزاری کار ایران

با رویکرد تربیت دختران فردا؛

همایش مهارت زندگی در سازمان اوقاف برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۵۷۶

برگزاری همایش مهارت زندگی با رویکرد تربیت دختران در سازمان اوقاف است که این همایش با سخنرانی حجت الاسلام دهنوی برگزار می شود.

مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه، معصومه فرزانه اظهارداشت: امسال بصورت سراسری همزمان با دهه کرامت به تمامی استان‌ها ابلاغ شد تا به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر، مراسمی ویژه برای دختران کارکنان سازمان اوقاف با هدف تکریم آنان به عنوان مادران آینده جامعه و آشناسازی آنان با زندگینامه حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار کنند تا انگیزه های لازم برای رشد علمی، معنوی و بالندگی آنان ایجاد شود.

به گزارش ایلنا از همدان، وی ادامه داد: در این همایش پیش بینی شده است تا ادارات کل سازمان دختران نخبه کارکنان در زمینه های علمی، فرهنگی، ورزشی و قرآنی شناسایی شوند تا در همایش سراسری سازمان اوقاف در روز ۲۵ ذیالحجه، روزخانواده از این دختران نخبه تقدیر شود.

فرزانه با بیان اینکه به مناسبت روز دختر، لوح تقدیر و هدیه ای فرهنگی برای دختران کارکنان سازمان اوقاف پیش بینی شده است، افزود: این هدیه از نوزادان دختر تا رده سنی جوانان اهدا می شود و در استانها هم به شیوه مشابه از دختران کارکنان تقدیر خواهد شد.

مشاور امور بانوان سازمان اوقاف با اشاره به برگزاری همایش مهارت زندگی با رویکرد تربیت دختران با حضور حجت الاسلام دهنوی تصریح کرد: این همایش از ساعت ۹ تا ۱۲، دهم شهریورماه در سالن جلسات ساختمان شهید مطهری سازمان اوقاف به همراه برنامه هایی همچون مدیحه سراییو مولودی خوانی برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز