خبرگزاری کار ایران

در بازدید صبحگاهی از اردوی‌شنا و بدمینتون؛

هاشمی: نگاه ما به شنا حمایتی است / توسعه بدمینتون مطلوب بوده!

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۵۷۳

با روند اجرایی و برنامه ریزی که فدراسیون در ابعاد قهرمانی و همگانی به همراه دارد، در آینده شاهد حضور تعداد بیشتری از ملی پوشان بدمینتون در بازی های آسیایی خواهیم بود.

رییس کمیته ملی المپیک گفت: این کمیته به دنبال افزایش ورزشکاران اعزامی در رشته های ورزشی حمایتی از جمله بدمینتون و شنا در دوره بعدی بازی های آسیایی است.

به گزارش ایلنا، کیومرثهاشمی امروز(دوشنبه) در حاشیه بازدید از اردوی تیم های ملی شنا و بدمینتون اظهار داشت: رشته ورزشی شنا جزو رشته های حمایتی کمیته است و امیدواریم با کسب موفقیت در بازی های آسیایی اینچئون و دیگر رقابت های برون مرزی، شاهد افزایش تعداد نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی دوره آینده(۲۰۱۸) باشیم.

هاشمی افزود: نگاه کمیته ملی المپیک به این رشته حمایتی است و هر آنچه در توان داشته باشد در حمایت از این رشته انجام خواهد داد.

وی همچنین در بازدید از اردوهای تیم ملی بدمینتون خاطر نشان کرد: بدمینتون جزو رشته های مفرح و مورد علاقه جوانان و خانواده ها است و فدراسیون در این مدت برای توسعه این رشته ورزشی تلاش کرده که نتایج آن در سال های آینده دیده می شود.

رییس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: حضور نمایندگان بدمینتون در بازی های آسیایی به افزایش انگیزه دیگر جوانان در این رشته منجر خواهد شد.

وی اطمینان داد: با روند اجرایی و برنامه ریزی که فدراسیون در ابعاد قهرمانی و همگانی به همراه دارد، در آینده شاهد حضور تعداد بیشتری از ملی پوشان بدمینتون در بازیهای آسیایی خواهیم بود.

رییس کمیته ملی المپیک امروز(دوشنبه دهم شهریورماه) با حضور در استخر ۹ دی و سالن حجاب از اردوی تیم های ملی شنا و بدمینتون برای حضور شایسته در هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون بازدید و با ورزشکاران گفت و گو کرد.

بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی از ۲۸شهریور آغاز و ۱۲ مهرماه به کار خود خاتمه می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز