خبرگزاری کار ایران

با کسب ۲۲ مدال رنگارنگ؛

تیم کشتی فرنگی پیشکسوتان ایران قهرمان جهان شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۵۰۶

تیم کشتی پیشکسوتان ایران در سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی پیشکسوتان جهان در صربستان در مجموع توانست با کسب ۹ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۹ مدال برنز به مقام قهرمانی دست یابد.

تیم کشتی فرنگی پیشکسوتان جمهوری اسلامی ایران در سومین دوره از رقابت های کشتی فرنگی پیشکسوتان جهان در صربستان با مجموع ۲۲ مدال، قهرمان جهان شد.

به گزارش ایلنا، تیم کشتی پیشکسوتان ایران در سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی پیشکسوتان جهان در صربستان با هشت گروه سنی شرکت کرد و در مجموع توانست با کسب ۹ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۹ مدال برنز به مقام قهرمانی این دور از رقابت ها دست یابد.

روسیه و آلمان مقام های در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

تیم کشتی آزاد کار پیشکسوتان ایران نیز در سومین دور از رقابت های کشتی آزاد پیشکسوتان جهان که از سه شنبه(چهارم شهریور) تا پنجشنبه(ششم شهریور) در مجتمع ورزشی شومیتسا در بلگراد برگزار شد با مجموع ۲۷ مدال به مقام قهرمانی جهان دست یافت.

در سومین دور از رقابت های بین المللی کشتی پیشکسوتان جهان در صربستان بیش از ۷۰۰ شرکت کننده از ۴۸ کشور جهان از جمله ایران، بلغارستان، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، روسیه، ازبکستان، ژاپن، کوبا، لهستان، صربستان، مجارستان، ترکیه، آمریکا، کرواسی، بلاروس، هند، گرجستان، ایتالیا، فرانسه و آلمان شرکت کردند.

صربستان پیش از این در سال های ۲۰۰۵ و ۲۰۱۰ میزبان رقابت های کشتی پیشکسوتان جهان در رشته های آزاد و فرنگی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز