خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی رانندگان بیرجند خبر داد:

افزایش ۵ برابری هزینه بیمه تکمیلی رانندگان خودروهای سنگین

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۳۰۱

در حالی که هزینه ماهانه بیمه تکمیلی برای هر عضو خانواده رانندگان در سال گذشته دو هزار تومان بود که سالانه ۲۴ هزار تومان می‌شد، این مبلغ در سال جاری با رشدی پنج برابری تا ۱۱۶ هزار تومان افزایش یافته است.

رئیس انجمن صنفی رانندگان حمل ونقل جاده‌ای بیرجند(واقع در خراسان جنوبی) گفت در یکسال گذشته هزینه بیمه تکمیلی رانندگان خودروهای سنگین ۵ برابر شده است.

«علی اکبر ایزد پناهی» دراین باره به ایلنا گفت: تا سال گذشته، کانون انجمن‌های صنفی سراسر کشور رانندگان را بیمه تکمیلی می‌کرد. این تشکل صنفی کشوری با بیمه دانا قرار داد بسته بود اما این شرکت بیمه‌ای خدمات مناسبی ارائه نمی‌کرد و پاسخگو نبود.

او ادامه داد: از ابتدای نیمه دوم پارسال، بیمه تکمیلی رانندگان خودروهای سنگین به انجمن‌های صنفی واگذار شد اما نکته آنجاست که شرکتهای بیمه‌ای هر چه تعداد بیمه شدگان بیشتر باشد، هزینه کمتری از آنان می‌گیرند.

ایزد پناهی تصریح کرد: در پی واگذاری بیمه تکمیلی رانندگان خودروهای سنگین به انجمن‌های صنفی، هزینه‌ها بالا‌تر رفته و بیشتر رانندگان برای قرار گرفتن تحت پوشش بیمه تکمیلی اقدام نمی‌کنند.

این فعال کارگری در پایان اظهار کرد: در حالی که هزینه ماهانه بیمه تکمیلی برای هر عضو خانواده رانندگان در سال گذشته دو هزار تومان بود که سالانه ۲۴ هزار تومان می‌شد، این مبلغ در سال جاری تا ۱۱۶ هزار تومان افزایش یافته است که از افزایش پنج برابری حکایت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز