خبرگزاری کار ایران

در نامه خانه کارگر هرمزگان عنوان شد:

مخالفت با واگذاری سازمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۲۹۳

«خانه کارگر هرمزگان با ارسال نامه‌ای خطاب به رییس جمهور با تاکید بر ماهیت عمومی و غیر دولتی سازمان تأمین اجتماعی خواستار مقابله با طرح ادغام درمان تامین اجتماعی و الحاق آن به وزارت بهداشت شد.»

تشکیلات خانه کارگر هرمزگان با ارسال نامه‌ای خطاب به رییس جمهور با تاکید بر ماهیت عمومی و غیر دولتی سازمان تأمین اجتماعی خواستار مقابله با طرح ادغام درمان تامین اجتماعی و الحاق آن به وزارت بهداشت شد.

به گزارش ایلنا در نامه تشکیلات خانه کارگر استان هرمزگان بر ماهیت بین النسلی صندوق تامین اجتماعی به رییس جمهور تاکید شده است.
همچنین در این نامه آمده است: ادغام شدن صندوق‌های بیمه‌ای آنهم صندوق تامین اجتماعی که بین النسلی بودن آن بر همگان روش است توطعه‌ای جهت بهم زدن نظم امنیت کشور به دست عده‌ای فرصت طلب بیش یست.

در ادامه این نامه از رییس جمهوری درخواست شده است: از هر گونه توطئه‌هایی که به هر دلیلی نظم جامعه را مختل می‌کند جلوگیری شود، خواه این توطئه به بهانه بخش سلامت باشد خواه به بهانه بخش درمان که صندوقهای بین النسلی از کارگران گرفته شود و به دیگران واگذار شود.

در خاتمه نامه یاد شده آمده است: کارگران استان هرمزگان هر گونه توطئه واگذاری بخش درمان تامین اجتماعی والحاق آن به وزارت بهداشت را محکوم می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز