خبرگزاری کار ایران

شهردار قائم شهر:

تقاطع غیر همسطح سراه شهید مهدوی، هدیه دولت تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۱۳۲

تقاطع غیر همسطح سرلشکر شهید مهدوی، پارک، احداثمجتمع خدمات رفاهی و ساختمان اداری سازمان تاکسی رانی شهرداری از جمله این پروژه هاست.

شهردار قائم شهر از بهره برداری پروژه های هفته دولت در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " سید جعفر حسینی " در مراسم افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه شهرداری در هفته دولت، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کلیه پروژه هایی که امروز کلنگ آن به زمین زده شد تا ایام دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید اظهار داشت: تقاطع غیر همسطح سرلشکر شهید مهدوی، پارک، احداثمجتمع خدمات رفاهی و ساختمان اداری سازمان تاکسی رانی شهرداری از جمله این پروژه هاست.

شهردار قائم شهر، به سیاست شهرداری مبنی بر توسعه بوستان و فضای سبز تاکید کرد و افزود: امسال با شعار هر محله یک بوستان در هفته دولت، در ۴ محله کلنگ احداثپارک به زمین زده شد.

وی ادامه داد: پارک کشاورز با مساحت ۳۳۰۰ متر مربع، پارک کارگر واقع در شهرک یثرب به مساحت ۲۹۰۰مترمربع، پارک شاهد واقع در خیابان تهران به مساحت ۲۰۰۰متر مربع و پارک آزادگان واقع در خیابان طالقانی به مساحت ۲۹۰۰مترمربع، ۴ پارکی هستند که قرار است تا پایان سال افتتاح شوند.

حسینی به پارک معلم اشاره کرد و گفت: این پارک که در منطقه فرهنگ شهر واقع شده است با هزینه ی تقریبی ۱۵۰ میلیون تومان و در چند فاز به بهره برداری رسید.

وی به تقاطع غیر همسطح شهید مهدوی اشاره کرد و یادآور شد: برآورد هزینه اجرایی این پروژه ۳۶ میلیارد ریال است که هدیه ی دولت تدبیر و امید به مردم شریف قائم شهر می باشد و مجری طرح شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و کار فرمای آن اداره راه و شهرسازی است.

گفتنی است در ادامه آزمایشگاه آنالیز روغن سازمان اتوبوسرانی شهرداری قائم شهر و حومه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰میلیون تومان با حضور مسئولین، به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز