خبرگزاری کار ایران

مسابقات تکواندوی گرندپریکس– قزاقستان؛

فرزان عاشورزاده راهی دیدار فینال شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۱۱۱

فرزان عاشورزاده قهرمان آسیا در سال ۲۰۱۴، در مرحله فینال باید با برنده دیدار چین تایپه و آرژانتین مبارزه کند.

در ادامه دومین روز از مسابقات تکواندوی گرندپریکس قزاقستان، با انصراف تکواندوکار استرالیایی در مرحله نیمه نهایی، فرزان عاشورزاده به مرحله فینال رقابتهای وزن ۵۸ - کیلوگرم رسید.

به گزارش ایلنا، دومین دوره مسابقات گرندپریکس در سال ۲۰۱۴ از صبح جمعه در " آستانه " قزاقستان آغاز شد. این رقابتها در کلاس G۴ برگزار و ۲۰۶ تکواندوکار رنکینگ دار المپیکی از ۵۰ کشور، برای افزایش امتیازات خود در راستای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل به مدت ۳ روز مبارزاتشان را پیگیری خواهند کرد.

امروز(شنبه) و در ادامه دومین روز این مسابقات، فرزان عاشورزاده تکواندوکار وزن ۵۸ - کیلوگرم(وزن اول المپیک) ابتدا " ابوزید " از اردن(نایب قهرمان نوجوانان جهان و قهرمان نوجوانان آسیا) را ۲۳ بر ۳ از پیش رو برداشت، سپس " حسین شریف " از مصر(قهرمان دو دوره آفریقا و دارنده مدال برنز جهان) را ۱۹ بر یک شکست داد و در سومین گام با پیروزی ۱۳ بر ۳ برابر " چنگ هوآنگ " از چین تایپه(قهرمان آسیا در سال ۲۰۱۲) راهی مرحله نیمه نهایی شد.

تکواندوکار ۱۸ ساله کشورمان که اولین حضور در رقابت‌های گرندپریکس را تجربه می کند، در مرحله نیمه نهایی، سافوان خلیل از استرالیا(دارنده مدال برنز گرندپریکس چین و قهرمان دانشجویان جهان) را پیش رو داشت که این بازیکن استرالیایی به دلیل مصدومیت از حضور در این مبارزه انصراف داد تا عاشورزاده راهی مرحله فینال وزن اول این دوره مسابقات شود. فرزان عاشورزاده قهرمان آسیا در سال ۲۰۱۴، در مرحله فینال باید با برنده دیدار چین تایپه و آرژانتین مبارزه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز