خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت؛

پروژه‌های جهاد کشاورزی آران و بیدگل در بخش آب و خاک به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۰۳۷

همزمان با هفته دولت، آبیاری زیر سطحی در ۲۳ هکتار اراضی کشاورزی و لوله گذاری انتقال آب به طول ۹ هزار و ۳۰۰ متر با حضور سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولین در شهرستان آران و بیدگل افتتاح و به بهره برداری رسید.

همزمان با هفته دولت، آبیاری زیر سطحی در ۲۳ هکتار اراضی کشاورزی و لوله گذاری انتقال آب به طول ۹ هزار و ۳۰۰ متر با حضور سرپرست فرماندااری و جمعی از مسئولین در شهرستان آران و بیدگل افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران وبیدگل، در این مراسم پروژه‌های جهاد کشاورزی شهرستان آران وبیدگل، شامل لوله گذاری انتقال آب و آبیاری زیرسطحی در دو بخش مرکزی و کویرات شهرستان با حضور سرپرست فرمانداری آران و بیدگل، بخشداران مرکزی و کویرات، مدیرجهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان آران و بیدگل به بهره برداری رسید.

آبیاری زیر سطحی در ۲۳ هکتار اراضی کشاورزی و لوله گذاری انتقال آب به طول ۹ هزار و ۳۰۰ متر افتتاح و به بهره برداری رسید.

طرحهای آبیاری زیر سطحی و لوله گذاری انتقال آب با هدف افزایش راندمان آبیاری و صرفه جویی در مصرف آب به بهره برداری رسیده است.

همزمان با هفته دولت کل طرح‌های جهاد کشاورزی شهرستان آران و بیدگل در بخش‌های آب و خاک، دام و صنایع کشاورزی و پرورش ماهیان خاویاری با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز