خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

غیرسیاسی بودن شورای چهارم به دلیل عملکرد هیات رئیسه است

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۰۰۷

عملکرد هیات رییسه به گونه‌ای بود که شورا را به سمت کارهایی غیر سیاسی سوق داد / نخستین کسانی که از عدم تغییر در ترکیب هیات رییسه شورا سود می‌برند، شهروندان هستند.

یک عضو شورای شهر تهران گفت: در مدت ریاست احمد مسجدجامعی بر شورای شهر تهران شاهد عدم انحراف شورا به سمت کارهای سیاسی بودیم.

محمد سالاری در گفت‌وگو با ایلنا عملکرد هیات رییسه شورای چهارم بویژه رییس شورا را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به عملکرد مثبت هیات رییس شورای چهارم اعم از تشکل‌های مردم نهاد و انجیوهای مختلفی که ترتیب داده و همچنین تعامل خوبی که با دولت یازدهم داشته است، امیدواریم هیات رئیسه این شورا به همین ترتیب باقی بماند.

وی با بیان اینکه تهران به عنوان پایتخت کشور از همه لحاظ الگویی برای سایر شهرها محسوب می شود، گفت: عملکرد هیات رییسه و به ویژه عملکرد شخص آقای مسجدجامعی در این مدت باعثارتقای شورای شهر تهران در تمام زمینه‌ها شده است.

سالاری با اشاره به اینکه در این مدت شورا از سمت کارهای سیاسی فاصله گرفته بود، گفت: عملکرد هیات رییسه به گونه‌ای بود که شورا را به سمت کارهایی غیر سیاسی سوق داد.

وی همچنین با بیان اینکه در مدت ریاست احمد مسجدجامعی بر شورای شهر تهران شاهد عدم انحراف شورا به سمت کارهای سیاسی بودیم، افزود: به رغم اینکه تعداد اعضای شورا دو برابر شورای قبل بود، اما هیات رییسه شورا به دور از سیاسی کاری موفق به پیش برد کارها در مسیر اجتماعی شد.

سالاری با اعلام اینکه رای من در روز انتخابات هیات رئیسه شورا مشخص است، گفت: خواهان پابرجا ماندن همین ترکیب هیات رییسه کنونی به ریاست احمد مسجدجامعی هستم و امیدوارم ترتیبی اتخاذ شود که این ترکیب تغییری نکند.

وی با اشاره به اینکه چهارمین دوره شورای شهر نسبت به شوراهای قبل بیشتر توانست شورا را به مسیر اصلی اهداف خود سوق دهد، افزود: به نظر می رسد تداوم این روند به نفع شهروندان است و نخستین کسانی که از عدم تغییر در ترکیب هیات رییسه شورا سود می‌برند، شهروندان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز