خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

برگزاری غیرعلنی انتخابات ریاست شورا منطقی نیست / انتخابات باید در فضایی شفاف برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۹۴۸

انتخابات ریاست شورای شهر تهران باید در فضایی شفاف، رقابتی و منطقی برگزار شود / اولین کسانی که باید در جریان اقدامات و برنامه‌های شورا به عنوان یک پارلمان محلی و منطقه‌ای قرار بگیرند، مردم هستند.

عضو شورای شهر تهران گفت: برگزاری انتخابات ریاست شورای شهر تهران به صورت غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران به هیچ عنوان منطقی نیست.

غلامرضا انصاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در واکنش به احتمال برگزاری انتخابات ریاست شورای شهر در جلسه غیر علنی فردا، ضمن مخالفت با این اقدام تصریح کرد: برگزاری انتخابات ریاست شورا به صورت غیر علنی؛ غیر قانونی و غیر قابل دفاع است.

این عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات ریاست شورا به صورت علنی ضرورتی ندارد، افزود: مگر چه اتفاق محرمانه‌ای قرار است صورت گیرد که باید به صورت غیر علنی برگزار شود؟

انصاری تصریح کرد: اولین کسانی که باید در جریان اقدامات و برنامه‌های شورا به عنوان یک پارلمان محلی و منطقه‌ای قرار بگیرند، مردم هستند.

وی افزود: رسانه‌ها و نخبگان منتظر هستند تا ببینند انتخابات ریاست شورای شهر چگونه برگزار می‌شود لذا به هیچ عنوان منطقی نیست که این انتخابات به صورت غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شود.

این عضو شورای شهر تهران با تاکید براینکه مردم بهترین داور هستند، افزود: انتخابات ریاست شورای شهر تهران باید در فضایی شفاف، رقابتی و منطقی برگزار شود.

انصاری همچنین یادآور شد: طبق دستور جلسه‌ای که اعلام شده بود انتخابات ریاست شورای شهر باید در روز سه شنبه و به صورت علنی برگزار شود.

وی افزود: در جلسه غیر علنی فردا(یک شنبه) موضوعات حاشیه ای و کلی نظیر عملکرد یک سال گذشته شورا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز