خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه لوازم التحریر در گفتگو با ایلنا اعلام کرد:

آخرین نرخ دفترچه های فروش فوق العاده / حذف واسطه ها از بازار لوازم التحریر

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۸۲۵

در حال حاضر با توجه به کاهش قدرت خرید میزان خریدها از سوی مردم و بنکداران نسبت به سال گذشته کاسته شده اما ممکن است با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس حجم خریدها نیز افزایش پیدا کند.

رئیس اتحادیه لوازم التحریر از حذف واسطه ها در بازار لوازم التحریر خبر داد.

عباس هدایتیان، رئیس اتحادیه لوازم التحریر، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت بازار لوازم التحریر با نزدیک شدن به فصل مدارس، اظهار داشت: عمده واردات لوازم التحریر از کشورهای چین، کره، تایوان، ژاپن و اندونزی است که همه این کشورها دارای اجناس متفاوت و با کیفیت های گوناگون هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا میزان خریدها نسبت به سال گذشته تغییری داشته است یا خیر؟، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به کاهش قدرت خرید میزان خریدها از سوی مردم و بنکداران نسبت به سال گذشته کاسته شده اما ممکن است با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس حجم خریدها نیز افزایش پیدا کند.

هدایتیان درخصوص توزیع دفترچه در فروش های فوق العاده، گفت: بیش از ۹۹ درصد از تولیدات در بخش دفترچه داخلی است و در کارخانجات تهران، کرج و شیراز تولید می شوند و امسال با حذف نمایشگاههای پاییزه فروش دفترچه ها و لوازم التحریر به صورت فوق العاده خواهد بود که بر اساس لیست اداره بازرگانی نرخ دفترچه ها برای فروش فوق العاده اعلام شده است.

وی با اشاره به نرخ دفترچه ها در فروش فوق العاده برای مصرف کنندگان، افزود: دفتر ۴۰ برگ کاغذ گلاسه به قیمت ۵۵۰ تومان، دفتر ۶۰ برگ ۸۲۰ تومان، دفتر ۸۰ برگ ۱۱۰۰ تومان، دفتر ۱۰۰ برگ ۱۳۶۰ تومان، دفتر فانتزی ۵۰ برگ ۹۸۰ تومان، دفتر فانتزی ۸۰ برگ ۱۳۴۰ تومان و دفتر ۱۰۰ برگ فانتزی ۱۶۰۰ تومان به فروش می رسد.

هدایتیان در خاتمه گفت: امسال نمایشگاههای پاییزه فروش لوازم التحریر برگزار نمی شود اما ممکن است نمایشگاه کوچکی در مصلی تهران برگزار شود و تاکنون نیز عده ای برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند، همچنین در فروش های فوق العاده لوازم اتحریر دست واسطه ها کوتاه شده و شرکت تولید کننده به صورت مستقیم با فروشندگان در ارتباط است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز