خبرگزاری کار ایران

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در گفت‌وگو با ایلنا:

لاریجانی هنوز شکایتی از زاکانی نکرده است / بررسی شکایت کوچک‌زاده از جهانگیرزاده در مهرماه

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۷۸۲

خیلی بعید است که آقای لاریجانی از آقای زاکانی شکایتی داشته باشند چراکه آقای لاریجانی صبر و تحمل بالایی در اینگونه موارد دارند و فکر نمی‌کنم وارد شکایت از نمایندگان مجلس شود.

یک عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از عدم شکایت علی لاریجانی از نماینده‌ای که او را دیکتاتور خطاب کرده بود، خبر داد.
غلامرضا اسدللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با آخرین بررسی‌های هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: ما روز چهارشنبه جلسه‌ای داشتیم اما در این جلسه شکایتی از سوی آقای لاریجانی از آقای زاکانی مطرح نشده است.

نماینده تربت جام ادامه داد: همانطور که می‌دانید هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تنها با شکایت نمایندگان وارد بررسی می‌شود و از آنجایی‌که آقای لاریجانی در مورد توهینی که آقای زاکانی به ایشان کرده بود شکایتی نکرده بودند ما هم بررسی در این مورد نداشتیم.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شکایت آقای کوچک‌زاده از آقای جهانگیرزاده تنها مطرح شد اما وارد بررسی‌های بعدی آن نشدیم.

اسدللهی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال شکایت آقای لاریجانی وجود دارد یا خیر، گفت: خیلی بعید است که آقای لاریجانی از آقای زاکانی شکایتی داشته باشند چراکه آقای لاریجانی صبر و تحمل بالایی در اینگونه موارد دارند و فکر نمی‌کنم وارد شکایت از نمایندگان مجلس شود.
این نماینده مجلس افزود: جلسه بعدی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مهر ماه است و پرونده های زیادی وجود دارد که باید بررسی شوند. فکر می‌کنم موضوع شکایت آقای کوچک زاده از آقای جهانگیر زاده نیز در مهرماه مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است هفته گذشته علیرضا زاکانی نماینده تهران در صحن علنی مجلس علی لاریجانی رییس مجلس را " دیکتاتور " خطاب کرده بود که برخی منابع از بررسی این موضوع در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خبر داده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز