خبرگزاری کار ایران

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خبر داد؛

ساماندهی ۱۵ درصد از گلزارهای شهدا در دست اقدام است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۷۴۲

معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت هفته دولت، ضمن حضور در گلزار شهدای شهر سمنان و بازدید از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار از ساماندهی ۱۵ درصد از گلزارهای شهدای کشور خبر داد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از بازدید از مجتمع فرهنگی و ورزشی ایثار در سمنان گفت: برنامه‌های متعددی در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان اندیشیده شده است و در همین راستا در نظر داریم تا مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار را در سراسر کشور زیرپوشش و حمایت قرار دهیم.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی افزود: این مجتمع‌ها به‌صورت زنجیره‌ای و زیر نظر هیئت‌مدیره فعالیت می‌کنند تا بتوان مشکلات آن‌ها را بر اساس اساسنامه‌ای که تهیه‌شده است، برطرف کرد.

معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع خبرنگاران در گلزار شهدای گمنام سمنان گفت: ساماندهی ۱۵ درصد از گلزارهای کشور در دست اقدام است و تلاش می‌کنیم تا این پروژه‌ها تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد ضمن اینکه ساماندهی ۶۵ درصد از گلزارهای شهدای کشور تکمیل شده است و ساماندهی ۲۰ درصد از گلزارهای شهدا در کشور هنوز انجام نشده است.

وی در ادامه گفت: در قانون بودجه سال جاری، ‌ در قالب بودجه‌های استانی برای تکمیل ساماندهی گلزارهای شهدا اعتباراتی در نظر گرفته شده که امیدواریم گلزارهای نیمه‌تمام را هرچه سریع‌تر به اتمام برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز