خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رئیس جمهور در زنجان خبرداد:

کشور نیمه اول سال آینده از رکود کامل خارج می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۷۳۷

نشانه‌های خروج از رکود آشکار شده است و تا شش ماه نخست سال آینده کشور از رکود کامل خارج می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در زنجان از اختصاص ۱۲ میلیارد تومان به بخش کشاورزی خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت‌الاسلام مجید انصاری امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید در طول یکسال گذشته اظهار داشت: امروز به لطف خداوند متعال و به برکت خون شهیدان نهال نوپای انقلاب اسلامی به درختی تنومند تبدیل شده و به قدرت جهانی، منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز نظام اسلامی الهام بخش جوامع اسلامی جهانی است، خاطرنشان کرد: امروز ملت آگاه ایران اسلامی در حساس‌ترین نقطه جغرافیایی جهان قرار دارند و عظمت این ملت موجب شده تا دشمنان ناگریز به عقب‌نشینی از مواضع خود شوند.

این مسئول با بیان اینکه دولت تدبیر و امید بلافاصله بعد از برگزاری مراسم رسمی با به کارگیری همه توان مدیریت کشور را با استفاده از تجارب ارزشمند گذشته آغاز کرد، ادامه داد: دولت توانست با برنامه‌ریزی مناسب اداره بهینه کشور را در دستور کار خود قرار دهد.

کاهش ۲۳ درصدی تورم در کشور

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه کاهش ۲۳ درصدی تورم به عنوان مهم‌ترین اقدامات دولت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دولت برنامه‌ریزی خود را برای کاهش رکود تورم و بیکاری در جامعه انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام انصاری گفت: دولت در اصلاح بودجه موفق عمل کرده است به طوری که بودجه کشور از ۱۳ میلیارد در سال ۹۲ به ۲۳ میلیارد تومان در سال گذشته و ۵۰ میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه نشانه‌های خروج از رکود آشکار شده است و تا شش ماه نخست سال آینده کشور از رکود کامل خارج می‌شود، ادامه داد: ایجاد امنیت و آرامش در جامعه از دیگر اولویت‌های دولت بود که خوشبختانه در کشور ساری و جاری شده است.

این مسئول با بیان اینکه وجود آرامش و ثبات در جامعه زمینه لازم را برای جذب سرمایه‌گذار در کشور فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری‌ها به سوی امور تولیدی سوق داده می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت برای ایجاد آرامش و تثبیت نرخ ارز، بازار سکه، بورس بازی و معامله زمین اقدامات لازم را انجام داده است، یادآور شد: رفع ایران هراسی که صهیونیسم جهانی در جهان ایجاد کرده بود از دیگر اقدامات دولت است که امروز این چهره بازسازی شده و اعتماد عمومی نسبت به ایران وجود دارد.

اختصاص ۱۲ میلیارد تومان به بخش کشاورزی

حجت‌الاسلام انصاری در ادامه با بیان اینکه در عرصه‌های داخلی به ویژه کشاورزی اقدامات مطلوبی انجام شده است، یادآور شد: اختصاص ۱۲ میلیارد تومان به بخش کشاورزی از صندوق توسعه ملی برای مهار آب‌های مرزی و توسعه و گسترش شیوه‌های نوین آبیاری از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه صنعت، معدن و تجارت نیز دولت گام‌های مطلوبی را برداشته است، خاطرنشان کرد: برای تقویت اقتصاد مقاومتی و تسهیل امور و قانون‌مداری در کشور گام‌هایی برداشته شده است.

این مسئول کشوری در زنجان, مقابله با مفاسد اقتصادی را از برنامه‌های دولت عنوان کرد و گفت: دولت برنامه ویژه‌ای برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و رانت‌های بزرگ و کوچک دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز