خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش قائم شهر:

عدالت اجتماعی، دغدغه امروز آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۶۱۰

هزینه کردن در آموزش و پرورش نوعی سرمایه گذاری است که با مشارکت مردمی به بالاترین حد خود می رسد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائم شهرگفت: هزینه کردن در آموزش و پرورش نوعی سرمایه گذاری است که با مشارکت مردمی به بالاترین حد خود می رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " سید محمد رسولی " در هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار، با بیان اینکه هزینه کردن در آموزش و پرورش نوعی سرمایه گذاری است اظهار داشت: با مشارکت مردمی می توانیم بهره وری را در سیستم آموزشی افزایش دهیم.

وی ادامه داد: علم، جهاد و تقوا، سه واژه ای است که مکرراً در قرآن کریم به آن اشاره شده است وهدف آموزش و پرورش نیز پرورش انسان عالم، فداکار و مومن است و بهمین دلیل مقام معظم رهبری امسال را با شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام نهادند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر، دغدغه امروز این سازمان را عدالت آموزشی برشمرد و یادآور شد: اگر قرار است عدالتی در این حوزه اتفاق بیفتد باید در تقسیم فضا، تجهیزات و نیروی انسانی باشد زیرا در بخش فضا و تجهیزات چالش هایی وجود دارد.

رسولی افزود: بیش از ۶۰ خیر مدرسه ساز توانستند با مشارکت خود ۶۰ مدرسه و فضای آموزشی بسازند اما همچنان با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم زیرا غالب مدرسه های ما قدمت ۹۰ ساله دارند که ۷۰ درصد آن تخریبی هستند.

وی ادامه داد: با وجود ۳۰ مدرسه دوشیفته و ۲۶ مدرسه نیازمند تجهیز، همچنان نیاز به عزم ملی و حرکت جهادی حس می شود.
رسولی ساختن مدرسه را به تنهایی کافی ندانست و تاکید کرد: خیرین مدرسه ساز باید مدرسه دار هم باشند تا بتوانیم بهترین استفاده را از فضاهای آموزشی داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز