خبرگزاری کار ایران

امیر اسماعیلی خبر داد:

افزایش نقاط گسترش پدافند هوایی از ۳۶۰۰ نقطه به ۵۰۰۰ نقطه در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۵۴۳

پهباد پری پلن(بدون نیاز به کنترل از راه دور) برای اولین بار در این رزمایش مورد استفاده قرار گرفت که با عملیات تاکتیکی موفق توسط بسیجیان شرکت کننده در رزمایش مورد اصابت قرارگرفته و منهدم شد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) از افزایش نقاط گسترش پدافندی از ۳۶۰۰ نقطه به ۵۰۰۰ نقطه در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش بسیجیان کوی‌های سازمانی قرارگاه پدافند هوایی همچنین از رونمایی سامانه موشکی تلاش ۳ در ۳۱ شهریور ماه سال جاری خبر داد و گفت: سامانه موشکی تلاش ۳ با برد بیش از ۲۰۰ کیلومتر با موفقیت مورد آزمایش قرارگرفت است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خطاب به بسیجیان حاضر در رزمایش اظهار داشت: شما بسیجیان که بنا به فرمایش مقام معظم کل قوا(مدظله العالی) مظلوم اما مقتدر هستید با سرنگون کردن پهباد در رزمایش امروز برای پدافند افتخار آفریدید.

فرمانده قرارگاه در مورد پهباد مورد استفاده در رزمایش توضیح داد: پهباد پری پلن(بدون نیاز به کنترل از راه دور) برای اولین بار در این رزمایش مورد استفاده قرار گرفت که با عملیات تاکتیکی موفق توسط بسیجیان شرکت کننده در رزمایش مورد اصابت قرارگرفته و منهدم شد.

یادآور می شود رزمایش یک روزه بسیجیان کوی های سازمانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) امروز در سواحل دریای خزر و با هدف مردمی کردن دفاع برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز