خبرگزاری کار ایران

همه به دنبال بازیکنان اسمی هستند؛

اکبرپور: برخی از اعضای آکادمی به استقلال ظلم کردند

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۵۲۷

متاسفانه تیم را دیر تحویل گرفتیم و مربیان قبلی تمامی بازیکنان را یا با خود برده بودند یا رضایت‌نامه آنها را داده بودند و هیچ بازیکنی در تیم نبود.

مربی استقلال با تشریح وضعیت تیم‌های پایه می‌گوید برخی از افراد شاغل در کادر فنی قبلی تیم‌های پایه استقلال در حق این تیم ظلم کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از ساین باشگاه، علیرضا اکبرپور درباره وضعیت تیم امید استقلال در فصل جاری لیگ امیدها می‌گوید: متاسفانه تیم را دیر تحویل گرفتیم و مربیان قبلی تمامی بازیکنان را یا با خود برده بودند یا رضایت‌نامه آنها را داده بودند و هیچ بازیکنی در تیم نبود. نزدیک به ۳ هفته از متقاضیان تست گرفتیم تا توانستیم بازیکن جمع کنیم و از سال‌گذشته تنها ۲ بازیکن داشتیم. به لطف خدا بچه‌ها با تمریناتی که داشتیم در بازی‌های ابتدایی فصل نتایج خوبی گرفتند و در جدول شرایط خوبی داریم.

مربی تیم امید استقلال انتقاد از مجموعه‌گذشته را این‌چنین ادامه داد: برخی از کادر فنی و اعضای آکادمی در گذشته به استقلال ظلم کردند. هر چه بازیکن خوب در تمامی رده‌ها بوده را بی‌ضابطه رضایت‌نامه دادند تا بروند و ما زمانی که باید کار تاکتیکی می‌کردیم تمام وقت خود را بر روی تست‌گرفتن از بازیکنان گذاشتیم. کادر فنی واقعا کار سختی داشت. معمولا ستون تیم حفظ می‌شود و کادر فنی به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف هستند، اما ما در استقلال این شرایط را نداشتیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره چرایی اعتماد‌نکردن به بازیکنان تیم‌های پایه در تیم‌های لیگ‌برتری بیان کرد: متاسفانه الان مرسوم شده همه به دنبال بازیکنان اسمی هستند، ولی اگر شما یک تیم پایه خوب داشته باشید تا استعدادها زیر نظر مربیان آگاه و کار بلد تربیت بشوند می‌توانیم هر سال با معرفی چند بازیکن به تیم اصلی از تمامی جهات پشتیبان این تیم باشیم. چگونه فولادخوزستان می‌تواند این کار را انجام بدهد، اما در استقلال نمی‌شود؟ با سرمایه‌گذاری در این بخش می‌توانیم خودمان نیازهای‌مان را برطرف کنیم. مدیران جدید عزم و اراده برای انجام این کار را دارند. در تجربیات گذشته نشان داده‌اند که مدیر هستند و هر جا رفتند موفق بودند. ان‌شاالله اینجا هم بتوانند کاری کنند تا استقلال از خریدهای پر تعداد بی‌نیاز شود. البته این موضوع مستلزم سرمایه‌گذاری است و ان‌شاالله که مدیران جدید از سرمایه‌گذاری در این بخش ترس نداشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز