خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد:

حضور ۳۷۵ ناشر داخلی در نمایشگاه کتاب زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۵۱۹

نمایشگاه کتاب با حضور ۳۷۵ ناشر برگزار شده است که از این تعداد ۱۰۰ ناشر با نمایندگی ناشران دیگر را نیز بر عهده دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، گفت: جشن میلاد حضرت معصومه(س) در نمایشگاه کتاب زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ناصر مقدم، ظهر امروز، در آئین افتتاحیه هفتمین نمایشگاه کتاب و نخستین جشنواره مطبوعات استان زنجان بااشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه کتاب در راستای توسعه فرهنگ جامعه اظهار داشت: نمایشگاه کتاب با حضور ۳۷۵ ناشر برگزار شده است که از این تعداد ۱۰۰ ناشر با نمایندگی ناشران دیگر را نیز بر عهده دارند.

مقدم با بیان اینکه این نمایشگاه در ۱۴ هزار متر مربع برگزار شده است، خاطر نشان شد: ۵ هزار متر مربع میزان اشغال نمایشگاه است.

این مسئول فرهنگی با اشاره به اینکه ۳۰ هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان و فرهنگ دوستان زنجان قرار گرفته است، تصریح کرد: ناشران جدید‌ترین محصولات خود را در قالب ۲۹۰ غرفه در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه از حضور ۳۶ غرفه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و نشریات کثیرالانتشار در این نمایشگاه خبر داد و گفت: برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای نمایشگاه است.

مقدم با بیان اینکه امشب جشن میلاد حضرت معصومه(س) در نمایشگاه برگزار می‌شود، تصریح کرد: نشست‌های سبک زندگی ایرانی - اسلامی نیز برگزار می‌شود.

وی در پایان با اشاره به حضور نویسندگان عرصه کودک و نوجوان در نمایشگاه خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری نمایشگاه انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز