خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی حزب اسلامی کار استان قزوین:

جلسات استانداری با احزاب نباید تشریفاتی شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۵۱۶

برگزاری جلسات هم اندیشی احزاب در استانداری قزوین اگر تشریفاتی نشود کار پسندیده ای است و می تواند به انسجام گروه ها سیاسی بیانجامد.

دبیر اجرایی حزب اسلامی کار استان قزوین گفت: برگزاری جلسات هم اندیشی احزاب در استانداری قزوین اگر تشریفاتی نشود کار پسندیده ای است و می تواند به انسجام گروه ها سیاسی بیانجامد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قزوین؛ مصطفی جولاده نیکو در نشست خبری درباره عملکرد ۶ ماهه این حزب در استان افزود: هنوز بد اخلاقی بین احزاب وجود دارد که این جلسات باید به رفاقت بیشتر احزاب سیاسی منجر شود.

تعامل برنامه اصلی حزب کار است

جولاده نیکو با اعلام اینکه در شش ماه گذشته برای تعامل با مسئولان و دستگاههای اجرایی تلاش کرده ایم بیان کرد: تاکنون جلسات مختلفی با مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار قزوین و شرکت در جلسات هم اندیشی احزاب برگزار شده است.

وی با اعلام اینکه جلسه با سازمان های مردم نهاد، تشکل های دانشجویی و خانه کارگر و بازدید از خانه سالمندان و سازمان انتقال خون از دیگر اقدامات بوده است، افزود: مهمترین رسالت این حزب در حوزه صنعت ایجاد همگرایی و اتحاد و فرهنگ سازی در امور گروهی و رصد مشکلات و ارایه راهکارهاست.

آغاز به کار سازمان سبز حزب اسلامی کار قزوین در هفته دولت

دبیر اجرایی حزب اسلامی کار استان قزوین با اظهار اینکه به منظور ترویج فرهنگ زیست محیطی و به مناسبت هفته دولت، سازمان سبز حزب اسلامی کار در قزوین ایجاد می شود، بیان کرد: بزودی سازمان سبز حزب اسلامی کار قزوین با حضور یکی از مسوولان ارشد سازمان محیط زیست کشور آغاز به کار رسمی خواهد کرد.

مشاوره رایگان کانون وکلا به مردم

جولادی نیکو با اعلام اینکه کانون شاخه وکلای حزب اسلامی کار مشاوره حقوقی رایگان به علاقمندان می دهد، افزود: در شورای مرکزی این حزب در استان ۲۰ نفر عضویت دارند و هواداران آن نیز در شش ماه گذشته به ۱۰۰ نفر رسیده است و دوستداران حزب می توانند با حضور در دفتر حزب نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مریم سبزواری ها، رئیس شاخه زنان حزب اسلامی کار استان قزوین نیز گفت: بنا داریم زنان را با فضای و فرهنگ کار گروهی در حوزه های اجتماعی و سیاسی بیشتر آشنا کنیم و برای آن نیز برنامه های ویزه ای تدوین کرده ایم.

سبزواری ها افزود: حضور جمعی از زنان فعال شاخه زنان حزب اسلامی کار استان قزوین در سازمان انتقال خون و ادهای خون نیز با هدف فرهنگ سازی در بین جامعه زنان صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز