خبرگزاری کار ایران

سرپرست دفتر سرمایه‌گذاری‌های خارجی سازمان سرمایه‌گذاری و کمکهای فنی و اقتصادی؛

ششمین نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری کیش فرصت مناسبی برای جذب سرمایه است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۴۶۱

برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌های سرمایه‌گذاری با رعایت چارچوب‌ها و مولفه‌های استاندارد بین‌المللی ابزار خوبی برای جذب سرمایه‌های خارجی خواهد بود.

سرپرست دفتر سرمایه‌گذاری‌های خارجی سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران با اعلام اینکه پارامترهای سرمایه‌گذاری خارجی در شرایط تحریم و غیرتحریم با هم متفاوت است، گفت: ششمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در جزیره کیش، یکی از ابزارهای جذب سرمایه در شرایط فعلی است.

به گزارش ایلنا، دکتر ابوالفضل کوده ای با اشاره به اینکه در حال حاضر سرمایه‌های خارجی وارد شده به کشور از طریق تهاتر و روش‌های دیگر بوده، تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌های سرمایه‌گذاری با رعایت چارچوب‌ها و مولفه‌های استاندارد بین‌المللی ابزار خوبی برای جذب سرمایه‌های خارجی خواهد بود.

سرپرست دفتر سرمایه‌گذاری‌های خارجی سازمان سرمایه‌گذاری با تاکید بر دو رکن اساسی همایش‌ها و نمایشگاه‌های حوزه سرمایه‌گذاری، تصریح کرد: تلاش جهت ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در چارچوب استاندارد و دعوت از سرمایه‌گذاران واقعی می‌تواند موجب برگزاری پربار نمایشگاه باشد.

وی برگزاری ششمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در جزیره کیش را یکی از ابزارهای جذب سرمایه در شرایط فعلی عنوان کرد و ادامه داد: برای یافتن سرمایه‌گذار خوب فرصت خوبی در مهرماه فراهم می‌شود توجه به حضور شرکتهای مطرح و افراد تاثیرگذار در نمایشگاه و همایش‌های حاشیه آن می‌تواند راهکارهای خوبی در پی داشته باشد.

ابوالفضل کوده‌ای با تاکید بر اینکه در شرایط تحریم میزان سرمایه‌گذاری خارجی در مناطق آزاد از جمله منطقه آزاد کیش رضایت‌بخش نبوده، افزود: اهداف براساس برنامه‌های کمی و انتظارات پیش‌بینی شده برآورده نشده است. زیرا تحریم ابزارهای ورود سرمایه خارجی به کشور را مختل کرده است.

کوده‌ای تاکید کرد: بهتر است موضوعات مربوط به امنیت سرمایه‌گذاری در کشور و شرایط خاص مناطق ویژه و آزاد از سوی مدیران دولتی تنها ۱۰درصد برنامه‌ها باشد و تاکید بر مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کشورهای دیگر نیز برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی هزینه‌های زیادی انجام می‌دهند اما باید توجه داشته باشیم که ما هم با توجه به پتانسیل‌های موجود کشور، حداقل‌ها را داشته باشیم.

بنابراین گزارش ششمین نمایشگاه تخصصی معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشورهم زمان با نخستین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و سرمایه از ۲۹مهرماه تا ۲آبان در جزیره کیش برگزار می شود. برگزاری نشستهای تخصصی معرفی فرصت های سرمایه گذاری از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز