خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور در روز شنبه:

" خدمت تغییر نام " در شرکت آبفای شهری مازندران به صورت رایگان ارایه می شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۴۳۶

متقاضیانی که به هردلیلی از جمله خرید و یا جابه جایی و تغییر مالکیت، نیاز به تغییر نام اشتراک یا پرونده دارند در این روز به صورت رایگان از این خدمت بهره مند می شوند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای شهری مازندران گفت: پیرو بخشنامه رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهور، مبنی بر ارایه یک روز خدمات دولتی به صورت رایگان در هفته دولت، " خدمت تغییر نام " در روز شنبه ۸ شهریور ماه، همزمان با سراسر کشور، در مناطق تحت پوشش این شرکت ارایه می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای شهری مازندران، رضا جانباز ضمن اعلام خبر بالا، افزود: متقاضیانی که به هردلیلی از جمله خرید و یا جابه جایی و تغییر مالکیت، نیاز به تغییر نام اشتراک یا پرونده دارند در این روز به صورت رایگان از این خدمت بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه متقاضیان می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به بخش مشترکین دفاتر مناطق مراجعه نمایند، تصریح کرد: مشترکینی که دارای سند رسمی هستند کپی کارت ملی، شناسنامه و سند مالکیت و افرادی که فاقد سند مالکیت می باشند با در دست داشتن نامه رسمی از محضر و حضور خریدار و فروشنده می توانند نسبت به تغییر نام اشتراک خود اقدام نمایند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای شهری مازندران، ادامه داد: نرخ تغییر نام برای مشترکان خانگی، اشتراکی وعمومی، تولیدی، تجاری و خدماتی، صنعتی به ترتیب ۴،۵، ۶،۵/۹ و ۱۲ هزار تومان است که در روز شنبه می توانند به صورت رایگان از این خدمت برخوردار شوند.

گفتنی است در مجموع ۵۴۴ هزار و ۴۹۳ فقره اشتراک و ۹۱۳ هزار و ۲۵۶ مشترک آحاد تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز