خبرگزاری کار ایران

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

طرح هادی، بصورت پایلوت در روستاهای مازندران انجام می شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۴۳۵

اجرای طرح هادی در روستاهای استان مازندران بصورت پایلوت انجام می شود و یکی از مهمترین برنامه ی ما، یکپارچه سازی روستاهای مرتبط با هم است تا خدمات بصورت یکسان بین مردم قسمت شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۱۲ هزار طرح هادی در سطح کشور داریم که از این تعداد ۳۵۰۰طرح در روستاها در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " علیرضا تابش " در مراسم افتتاح طرح هادی روستای دیوکلا با بیان اینکه با افزایش تسهیلات و اعتبار، طرح هادی انجام خواهد شد اظهار داشت: بیش از۲۶ هزار طرح هادی تا پایان سال آینده به مرحله اجرا خواهد رسید.

وی ادامه داد: اجرای طرح هادی در روستاهای استان مازندران بصورت پایلوت انجام می شود و یکی از مهمترین برنامه ی ما، یکپارچه سازی روستاهای مرتبط با هم است تا خدمات بصورت یکسان بین مردم قسمت شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دلیل این کار را خدمات دهی یکسان و جامع به روستاییان اعلام و تصریح کرد: عزم خود را جزم کرده ایم تا با این کار از وارد شدن روستاییان به شهرها جلوگیری کنیم و میزان مشارکت مردمی را بالاتر ببریم.

وی از ساکنین روستای دیو کلای سفلی خواست تا همانند گذشته مشارکت خود را حفظ نمایند و در نگهداری روستا کوشا باشند.
تابش به واحدهای مسکن مهر اشاره کرد و اذعان داشت: ۳۴۰ هزار واحد در سراسر کشور وجود دارد که از این تعداد ۲۵۰ هزار واحد واگذار شد و مابقی تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز