خبرگزاری کار ایران

کاهش ۱۴ درصدی نزاع و درگیری در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۴۳۱

بر اساس اعلام سازمان پزشکی قانونی استان‌های‌تهران، خراسان‌رضوی و اصفهان بیشترین مراجعه کننده نزاع را در دوماهه ابتدایی سال جاری دارند که البته این استان در میان ۵میلیون و ۸۰۰هزار نزاع ۱۰سال گذشته نیز پس از تهران جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.

مدیر کل پزشکی قانونی خراسان رضوی از کاهش ۱۴ درصدی نزاع و درگیری در چهار ماهه نخست سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید آریا حجازی با بیان این مطلب افزود: ۱۸ هزار و ۵۶۱ نفر در این مدت به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که این امار نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد کاهش داشته است.

وی اظهار داشت: در چهار ماه ابتدایی سال گذشته این تعداد مراجه بالغ بر ۲۱ هزار و ۳۲۱ نفر بوده است.

مدیر کل پزشکی قانونی خراسان رضویبا بیان اینکه در چهار ماهه نخست امسال، ۱۲ هزار و ۴۰۶ نفر از مراجعه‌کنندگان نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مرد و ۶۱۵۵ نفر زن بوده‌اند، گفت: این آمار نشان می‌دهد مراجعات ناشی از نزاع در مردان دو برابر زنان بوده است.

بر اساس اعلام سازمان پزشکی قانونی استان‌های‌تهران، خراسان‌رضوی و اصفهان بیشترین مراجعه کننده نزاع را در دوماهه ابتدایی سال جاری دارند که البته این استاندر میان ۵میلیون و ۸۰۰هزار نزاع۱۰سال گذشته نیز پس از تهران جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز