خبرگزاری کار ایران

بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا - قطر؛

جوانان بسکتبال ایران جهانی شد / کره‌جنوبی تسلیم بلندقامتان ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۴۲۲

ملی پوشان ایران فردا در دیدار فینال با برنده بازی چین و تایوان مصاف خواهد کرد.

تیم ملی بسکتبال جوانان ایران به مسابقات جهانی راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در مرحله نیمه نهایی بسکتبال قهرمانی آسیا تیم ملی کشورمان موفق شد با برتری بر کره‌جنوبی ضمن صعود به فینال رقابت ها، جواز حضور در جام جهانی جوانان را نیز کسب کرد.

ملی‌پوشان جوان ایران در این دیدار موفق شدند با نتیجه ۷۸ بر ۶۰ بر تیم کره جنوبی غلبه کنند. کوارتر اول با نتیجه ۱۵ بر ۱۵ مساوی به پایان رسید، در کوارتر دوم کره جنوبی بود که با نتیجه ۲۶ بر ۱۶ به پیروزی رسید اما در کوارتر سوم ملی‌پوشان کشورمان با نتیجه ۲۲ بر ۸ برنده از زمین خارج شدند و در نهایت در کوارتر پایانی نیز تیم ملی جوانان ایران با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ حریف کره ای را از پیش رو برداشت تا در نهایت این بازی با نتیجه ۷۸ بر ۶۰ به سود ملی پوشان ایران به پایان برسد تا این تیم جواز صعود به فینال و جام جهانی را کسب کند.

همچنین در پایان این دیدار محمد یوسف‌وند موفق شد با کسب ۱۷ امتیاز، ۱۷ ریباند و ۵ پاس منجر به گل به عنوان بهترین مسابقه انتخاب شد.

تیم ملی ایران برای قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی ساعت ۱۸:۳۰ فردا در بازی فینال با برنده دیدار چین و چین تایپه که به احتمال زیاد چین خواهد بود مصاف خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز