خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداری و مالی شهرداری رشت؛

شهروند مداری و تکریم ارباب رجوع، مورد توجه جدی کارکنان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۴۰۰

شهروند مداری و تکریم ارباب رجوع یکی دیگر از موارد مهم و قابل توجه است که موجب ارتقای کیفیت و رضایت مندی مراجعین به شهرداری می‌شود و در این راستا از تمامی همکاران در مجموعه شهرداری انتظار می رود در جهت تحقق این مهم کوشا باشند.

سرپرست معاونت اداری و مالی شهرداری رشت در نخستین روزهای کاری خویش در حوزه اداری و مالی بر لزوم ایجاد درآمد پایدار تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، وی افزود: نگاه‌مان در حوزه‌های مختلف شهرداری باید جذب سرمایه گذار و انجام کارهای زیر بنایی برای شهر رشت باشد.

داریوش رحمتی تصریح کرد: ضرورت تامین منابع مالی شهرداری‌ها و برنامه ریزی میان مدت و دراز مدت یکی از مهم‌ترین ضروریات مدیریت شهری می‌باشد که می‌بایست مورد توجه همگان قرار گیرد.

سرپرست معاونت اداری و مالی شهرداری رشت افزود: شهروند مداری و تکریم ارباب رجوع یکی دیگر از موارد مهم و قابل توجه است که موجب ارتقای کیفیت و رضایتمندی مراجعین به شهرداری می‌‌شود و در این راستا از تمامی همکاران در مجموعه شهرداری انتظار می‌رود در جهت تحقق این مهم کوشا باشند.

وی گفت: قطعاً همراهی و مشارکت شهروندان در تمامی اقدامات شهرداری می‌تواند کلید موفقیت شهر رشت باشد و از آنان که مالکان اصلی شهرداری می‌باشند انتظار می‌رود تا با پرداخت به موقع عوارض و مطالبات شهرداری و همکاری در طرح ممیزی املاک شهر رشت، خادمینشان در شهرداری رشت را یاری گر باشند.

رحمتی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای انجام مسئولیت خطیر اداری و مالی با هدف جلب رضایت همکاران و شهروندان گام‌هایی موثر برداریم و توسعه شهر را موجب شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز